Skip to main content
Beantwoord

Switchen naar TV+ lukt niet na klikken op knop voor verlengkorting

• December 9, 2025
  • 2 reacties
  • 14 keer bekeken

In de app van KPN zie ik een mededeling met de tekst: Korting én het nieuwe tv+. Blijven loont…

Als ik vervolgens op de link klik kan ik alleen mijn internet/telefoon/entertainment aanpassen en kan ik niet kiezen voor tv+. Deze optie verschijnt niet en blijft dus staan op interactieve tv.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Kees77, wat leuk dat je overweegt jouw abonnement bij KPN te verlengen! 💚

Ik begrijp dat je via de MijnKPN app een aanbod hebt gekregen inclusief KPN TV+. Maar bij jou werkt deze niet, zeg je. Ik ga deze feedback in ieder geval doorgeven zodat we hier naar kunnen kijken. Voor jou is nu de oplossing waarschijnlijk om contact met onze klantenservice op te nemen. Mijn collega aan de telefoon kan je helpen bij het regelen van jouw verlenging. Maak daarvoor een belafspraak, dan bellen we jou op een moment dat het jou uitkomt.

2 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 11, 2025

Hi ​@Kees77, wat leuk dat je overweegt jouw abonnement bij KPN te verlengen! 💚

Ik begrijp dat je via de MijnKPN app een aanbod hebt gekregen inclusief KPN TV+. Maar bij jou werkt deze niet, zeg je. Ik ga deze feedback in ieder geval doorgeven zodat we hier naar kunnen kijken. Voor jou is nu de oplossing waarschijnlijk om contact met onze klantenservice op te nemen. Mijn collega aan de telefoon kan je helpen bij het regelen van jouw verlenging. Maak daarvoor een belafspraak, dan bellen we jou op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 11, 2025

Dank voor je reactie!