Goedemorgen,
Sinds ik op mezelf woon (nu een jaar of 5) ben ik lid van KPN (internet, tv en mobiel).
Enkele maanden geleden iemand van T-Mobile aan de deur dat wij glasvezelzouden krijgen (wat op dit moment helemaal hot is en iedereen moet hebben). En dat T-Mobile hiervoor de aangewezen partij was in onze woonwijk / buurt.
Hierin ben ik verschikkelijke naïef geweest en heb ik gelijk akkoord gegeven en getekend, want het werd zo gebracht dat ik eigenlijk geen keus had. Er werd welliswaar gezegd dat ik geen glasvezel hoefde te nemen, maar dat heel de buurt het wel doet omdat de aansluiting gratis zou zijn. Als ik in een later stadium alsnog glasvezel zou willen zouden de kosten voor het aansluiten hiervan voor mijzelf zijn.
Sinds maandag 14-08 is alles van KPN verwijderd (router / modem oi.d. etc.) door een monteur van Gideon (i.o.v. T Mobile).
Sinds deze week kijk ik dus televisie via de T Mobile app op onze smart tv’s (beneden en boven).
We hebben sowieso nog een contract bij KPN t/m december 2023 en zijn gewoon van plan dit te laten verlengen.
Vanaf 14-08 zijn de 14 dagen bedenktijd bij T Mobile ingegaan. Het liefst wil ik gewoon bij KPN blijven, maar kan dit nog? Aangezien er door een andere provider glasvezel aangelegd is?
Kan ik via net aangelegde glasvezel ook gewoon internet en televisie van KPN krijgen?
Zijn hier kosten aan verbonden?
Als ik de router terug plaats heb ik dan gewoon weer internet en televisie via KPN?
Hoor graag zsm!
Alvast bedankt,