Skip to main content

Te vroeg overleden

• April 24, 2026
  • 4 reacties
  • 147 keer bekeken

Vrijdag is unbox en wellicht , als een schok kwam het aan ik begrijp het maar was wel ff slikken. 

4 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 24, 2026

Gecondoleerd met het verlies. Alleen is niet echt duidelijk wat de precieze vraagstelling is.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 24, 2026

Hallo ​@CCtje ,

Gecondoleerd met het overlijden van uw dierbare. 

Het overlijden is nog maar heel recent. U kunt het overlijden melden aan KPN.

Bel KPN op het speciale nummer 0800 0201 555
Zorg dat u het nummer van de overlijdensakte bij de hand hebt. 
Ze (de overlijdensdesk) zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, tussen 08.00 en 18.00 uur.

bron:

https://www.kpn.com/service/administratie/overlijden?page=1

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@CCtje, welkom bij onze community. 

Namens mij en mijn collega's wil ik je condoleren met je verlies. Dank ook aan Noordzee voor de goede hulp. 

Lukt het hiermee? 

Ik hoor anders graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 24, 2026

Bedankt hoor mensen maar het betrof ff het moment van het vrijdag unbox moment , ik dacht ff misschien. Moment ontspanning eruit te unboxen op vrijdag , en helaas was ik te veel er aan voorbij gegaan dat moederdag opkomst was. , ergens schrok ik ff moest eerst denken nou dat word hogtea meenemen en op de begraafplaats plaats high tea met mams.  Als een soort van eerbetoon , sorry misschien kwam heet niet goed door op deze topic en wellicht ophet idee dat in mijn hoofd doolt dat je een abbonements kadootje zo ontvangt. Maar dat het niet past in mijn situatie,  wellicht dat ik het kado idee mee neem om tot over een jaar dit te doen en dan deze met familie deel en herinneringen op haal wand immers leven is een kado wat je leeft en als het kan het positieve eruit met halen. 

Met vriendelijke groet cctje