Skip to main content
Beantwoord

Telefoon niet bezorgd door PostNL en bestelling wordt niet geannuleerd

• October 1, 2026
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Postnl heeft de bestelling van iphone de telefoon niet bezorgd. Dit is duidelijk te lezen bij kpn en PostNL. Na herhaaldelijk bellen met kpn is er geen oplossing. Men wil waarschijnlijk het onderzoek afwachten. Ik zou wel eens schijnbaar mogelijk iets gedaan kunnen hebben. Dat is dus niet het geval. Maar ja je weet nooit... Het protocol is onderzoek doen en klant laten wachten en aan het lijntje houden.

Men belooft dat de bestelling geannuleerd wordt en dat men daarvoor de Afdeling hiervoor gevraagd heeft om dit te doen. 

Dit nu al drie keer. Men zou bellen en mailen.

Tot opheden niets gehoord of gezien.

Zeg gewoon dat men niets voor mij kan doen.

Ik ga wel naar de winkel en zie wel wat hier ooit nog van komt. Ik bel niet meer.

Als er ooit nog een iets komt film ik het en neem het pakket wel aan en blijf het in beeld houden en bepaal eerst het gewicht. Dan pad in beeld open maken. Niet wijgeren om aan te nemen, dan loop ik weer risico dat ik het zogenaamd heb aangenomen.  Ik wil gewoon het annuleren. Ik heb niets en wil ook niets meer onrvangen. Ik wil naar de winkel. Boter bij de vis en niet als een soort crimineel worden gezien. Ik heb gewoon het nu nodig voor speciale omstandigheden.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Wros, welkom op onze community. Wat balen dat dit zo misgelopen is. Bij een verloren toestel is een onderzoek helaas verplicht.
Als er voor het toestel getekend is kan dat wat langer duren) maar zodra het afgerond is krijg je hier nog bericht over en wordt de bestelling geannuleerd.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 6, 2026

Hoi ​@Wros, welkom op onze community. Wat balen dat dit zo misgelopen is. Bij een verloren toestel is een onderzoek helaas verplicht.
Als er voor het toestel getekend is kan dat wat langer duren) maar zodra het afgerond is krijg je hier nog bericht over en wordt de bestelling geannuleerd.