Skip to main content
Vraag

Telefoon te laat ontvangen en gehele toestelbedrag afgeschreven in plaats van maandelijkse betaling

• April 4, 2026
  • 1 reactie
  • 11 keer bekeken

Ik had in februari een telefoon bestelt met uitleg van een medewerker. Dat ik dan maandelijks zou betalen aangezien mijn budget niet echt geschikt was om een nieuwe telefoon in een keer te betalen. 
echter nadat ik de instructies had opgevolgd en de telefoon had besteld. Duurde het 15 dagen voordat ik hem in mijn handen had met het nieuwe abonnement dat was heel raar. Een paar dagen daarna werd echter zomaar het gehele bedrag van mijn rekening geboekt ipv maandelijks een klein deel, dus ik heb gebeld en alsnog er kon niks meer aangepast worden aan het contract dus ik had pech want m’n bedenktermijn was al afgelopen voordat ik de telefoon in handen had, 2 keer gebeld met de klantenservice geen uitleg gekregen alleen maar een slap excuus en ik hè 2 keer gevraagd of ze er achteraan kunnen maar nooit meer iets van zich laten horen met een oplossing. Dus toen heb ik een klacht ingediend over dit probleem en word ik gebeld in de avond door een of andere Bart van de klantenservice die ongelofelijk ongepast was en boos deed en zei dat er niks meer aan gedaan kon worden. Kortom ze lossen hun problemen niet op door te laat te leveren niet tegemoet komen de klantenservice is onbeleefd en zegt dat er opties genoemd zijn maar dat is nooit zo want het is een andere gast steeds aan de telefoon. Kortom gewoon compleet kut onbeleefd je bent binnen een paar seconden klant en als er iets misgaat mag je het zelf oplossen door hun te betalen en iets anders is nooit mogelijk echt een waardeloze partij ze lossen niks op.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 4, 2026

Hallo ​@Kaya de Wilde ,

Dit is een slecht verhaal. 

Je kunt altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm