Skip to main content
Beantwoord

Teleurgestelde oude klant, na inflatiecorrectie komt het abonnement op €78,-

• July 2, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Erg teleurgesteld over de service naar vaste klanten (15 jaar klant). Na klachten over slechte WiFi nieuw modem geïnstalleerd door monteur. Oude modem was te oud volgens KPN. Monteur ging weer weg zonder 1 apparaat te koppelen aan de nieuwe WiFi. De WiFi is trouwens niets beter geworden.

Nu inflatie correctie?????
Ik betaal €78,- per maand voor 50M/bit

Nieuwe klant €42,- p/m voor min 100 M/bit

Als ik dan ook nog reclames zie met een gratis PlayStation 5 ben ik het echt volledig kwijt.

Ik ga serieus om me heen kijken hoe dit zit bij andere providers. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Martin zonder internet ,

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) ook goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan ook telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

3 reacties

• July 2, 2025

Nieuwe klant €42,- p/m voor min 100 M/bit

Dat is voor alleen internet. Er zit niets bij. Geen tv. Geen telefonie. Helemaal niets. Ik kan me niet voorstellen dat jij alleen internet hebt voor 78 euro.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 2, 2025

Hallo ​@Martin zonder internet ,

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) ook goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan ook telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Martin zonder internet. Welkom op de KPN Community! Jammer dat de Wifi niet is verbeterd nadat de monteur een nieuw modem heeft geïnstalleerd. Meestal hoef je apparaten in je huis bij een nieuw modem niet opnieuw te verbinden, omdat het nieuwe modem de oude Wifinaam en wachtwoord weer terugzet. Het kan zijn dat dat opslaan van de Wifi-gegevens met een oud modem niet gelukt is. Voor de rest is het wel je eigen taak om de apparaten in je huis te verbinden met Wifi. Als je een nieuwe telefoon koopt bijvoorbeeld, dien je dat ook zelf te doen. In de toekomst is het opnieuw verbinden van de apparaten niet meer nodig in ieder geval. 

Voor de rest is een goede Wifi verbinding in huis vaak niet een kwestie van modem neerzetten en deze aan doen. Het kan zijn dat er nog wat kleine aanpassingen aan de instellingen gedaan moeten worden of misschien zijn er wel versterkers nodig. Om dat uit te zoeken, kun je het beste onze Wifi manager erbij pakken. Als er directe verbeteringen mogelijk zijn, dan voert de Wifi manager deze gelijk door. Als er versterkers nodig zijn, kun je deze een gereduceerd tarief aanschaffen of huren. 

En als je denkt dat je pakket niet meer helemaal bij je past of te duur wordt, dan kun je altijd telefonisch contact met ons leggen. Dan lopen we je pakket met je langs en kijken we of dat anders kan. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. Ook kun je de link van ​@Noordzee volgen en gelijk overstappen op KPN Internet en TV+. Dan kun je zelf zien wat je nieuwe pakket gaat kosten.