Skip to main content

Teleurstellende ervaring met KPN en Samsung actie. Samsung keurt mijn claim af

• December 15, 2025
  • 2 reacties
  • 12 keer bekeken

Mijn ervaring: Ik wilde overstappen en twijfelde tussen Ziggo en KPN. Omdat ik ook een nieuwe mobiel wilde aanschaffen en al jaren klant ben bij KPN, heb ik eerst KPN gebeld om te vragen naar hun aanbiedingen. De medewerkster vertelde dat ik bij aanschaf van een Samsung Galaxy S25 Ultra een smartwatch cadeau zou krijgen, omdat deze actie liep tot en met 1 december. Dat klonk goed, dus ik ging overstag.

Het registreren op de Samsung-site was een uitdaging: ik moest de telefoon al installeren om bepaalde gegevens door te geven en aantonen waar en wanneer ik de telefoon had gekocht. De actie liep immers tot 1 december.

Op 1 december ontving ik een mail van KPN: “Gefeliciteerd met uw nieuwe Galaxy”. Dat gaf mij het vertrouwen dat ik binnen de actie viel. Maar de volgende dag kreeg ik een afwijzing van Samsung: mijn aankoop zou niet binnen de actieperiode zijn gedaan. Toen ik eindelijk de aankoopbon van KPN kreeg, stond daar 3 december als aankoopdatum. Nu snap ik waarom Samsung mij afwijst.

Mijn frustratie:

• Waarom staat mijn aankoopbon op 3 december, terwijl ik op 1 december telefonisch akkoord ging en een bevestigingsmail kreeg?
  • De actie was voor mij dé reden om te kiezen voor KPN.
  • Inmiddels heb ik een klachtenformulier ingevuld, bewijsstukken aangeleverd, maar nog steeds geen antwoord. De 15 dagen bedenktijd zijn voorbij en ik blijf achter zonder smartwatch en met een hoop frustratie.

Conclusie:
Dit voelt als misleidende informatie en slechte service. KPN, dit is echt jammer. Ik hoop dat jullie dit serieus nemen en een oplossing bieden.

2 reacties

• December 15, 2025

• December 15, 2025

Hier zo'n zelfde topic:

Hierin bied een KPN medewerker geen oplossing.