Skip to main content
Beantwoord

Teleurstelling over gemiste weekenddeal – verzoek tot aanpassing huidig voordeel

• June 13, 2025
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

Beste klantenservice,

Onlangs heb ik een 2-jarig glasvezelabonnement afgesloten bij KPN, waarbij ik gebruikmaak van het voordeel van 12 maanden korting. Tot mijn grote teleurstelling zag ik dat er op datzelfde moment óók een weekenddeal beschikbaar was, die ik liever had gekozen. Inmiddels zie ik dat deze weekenddeal nu opnieuw wordt aangeboden, wat mijn gevoel van gemiste kans alleen maar versterkt.

Ik vind het erg jammer dat deze optie tijdens het afsluiten niet duidelijk werd gepresenteerd, en ik heb daardoor het gevoel dat ik nu met een minder gunstige deal zit terwijl er een beter alternatief was en is.

Ik zou het daarom zeer op prijs stellen als er alsnog iets mogelijk is om mijn huidige voordeel om te zetten naar de weekenddeal.

Ik hoor graag van jullie.

Beste antwoord door Marlon92

Toen ik mijn abonnement afsloot, was er geen informatie over een weekenddeal beschikbaar.

Dan was die weekenddeal op dat moment niet actief. Als de actie wel actief is, dan is het onmogelijk om hem op de site te missen.

Een paar dagen later hoorde ik er reclame over op de radio …

Die reclame hoor je al jaren telkens weer opnieuw. 

... en zag ik ook duidelijkere beelden van de actie. Helaas heb ik die actie daardoor gemist, en dat vind ik best jammer. Ik had liever van die weekenddeal gebruikgemaakt dan een jaar lang korting.

Mijn vraag was of het nog mogelijk is om mijn abonnement aan te passen? Ik ben bereid het verschil te betalen, dus de korting die ik tot nu toe heb gehad. Maar als het niet kan, begrijp ik het ook wel.

Nee, dat kan niet. Er staat duidelijk in de voorwaarden dat de keuze later niet meer gewijzigd kan worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • June 13, 2025

Dat is niet terug te draaien ​@TobiB 

Ook al omdat het een weekenddeal was, die nu niet meer bestaat.

Volgende keer beter opletten.

• June 13, 2025

Ik vind het erg jammer dat deze optie tijdens het afsluiten niet duidelijk werd gepresenteerd...

Wat zou daar duidelijker aan gepresenteerd moeten worden dan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 13, 2025

Toen ik mijn abonnement afsloot, was er geen informatie over een weekenddeal beschikbaar. Een paar dagen later hoorde ik er reclame over op de radio en zag ik ook duidelijkere beelden van de actie. Helaas heb ik die actie daardoor gemist, en dat vind ik best jammer. Ik had liever van die weekenddeal gebruikgemaakt dan een jaar lang korting.

Mijn vraag was of het nog mogelijk is om mijn abonnement aan te passen? Ik ben bereid het verschil te betalen, dus de korting die ik tot nu toe heb gehad. Maar als het niet kan, begrijp ik het ook wel.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • June 13, 2025

Wat ik al eerder schreef ​@TobiB dat is niet mogelijk, een bestaande bestelling wijzigen kan dus niet.

Onder voorwaarden kun je van je huidige bestelling afzien en een nieuwe bestelling plaatsen met de huidig geldende acties.

Daar moet je je dan wel even goed in verdiepen in de app en de website van KPN.

• Antwoord
  • June 13, 2025

Toen ik mijn abonnement afsloot, was er geen informatie over een weekenddeal beschikbaar.

Dan was die weekenddeal op dat moment niet actief. Als de actie wel actief is, dan is het onmogelijk om hem op de site te missen.

Een paar dagen later hoorde ik er reclame over op de radio …

Die reclame hoor je al jaren telkens weer opnieuw. 

... en zag ik ook duidelijkere beelden van de actie. Helaas heb ik die actie daardoor gemist, en dat vind ik best jammer. Ik had liever van die weekenddeal gebruikgemaakt dan een jaar lang korting.

Nee, dat kan niet. Er staat duidelijk in de voorwaarden dat de keuze later niet meer gewijzigd kan worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 13, 2025

Fair enough, bedankt voor jullie reacties! Fijn weekend!