Skip to main content
Beantwoord

Ten onrechte wordt bij de eerstvolgende factuur 20 euro in rekening gebracht. Ik heb op tijd betaald

• August 18, 2023
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Fred Bos
Deelnemer

Jullie kenmerk; ........... Hallo, ik van jullie een brief ontvangen waarin staat dat er bij de eerstvolgende telefoonrekening 20 euro extra in rekening wordt gebracht omdat jullie aangeven in de brief van 10 augustus jl dat mijn betaling niet op de 10de augustus bij jullie binnen was..... Dat is onterecht, het begrag van 38.16 euro is per 9 augustus afgeschreven van mijn bankrekening. Dus is die 20 euro onterecht als jullie dat gaan factureren aan mij. Gaarne jullie commentaar op bovenstaande...... Groet.....F.Bos

Admin: privacygevoelige informatie verwijderd

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Fred Bos ,

Bel hiervoor met 0800-0402, nu nog open tot 18.00. En anders maandag weer vanaf 8.00.

En haal hierboven jouw privé-gegevens weg via de drie puntjes rechtsonderin jouw bericht. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 18, 2023

Hallo @Fred Bos ,

Bel hiervoor met 0800-0402, nu nog open tot 18.00. En anders maandag weer vanaf 8.00.

En haal hierboven jouw privé-gegevens weg via de drie puntjes rechtsonderin jouw bericht.Â