Skip to main content
Beantwoord

Tenaamstelling factuur KPN mobiel niet correct

• August 20, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Vorige maand geconstateerd dat de tenaamstelling op de factuur, van de in mei afgesloten simonly, met nummer eindigend op 046, niet helemaal correct is. Het voorvoegsel ontbreekt, ook in de aankondiging email. Op 19 juli jl. gebeld met 0800-0402 en de zaak uitgelegd. Gaan we doorsturen naar de afdeling die daarover gaat, echter...

Vandaag wederom het voorvoegsel ‘de’ wat ontbreekt in mijn achternaam. In de aankondiging en de factuur zelf! 

Hebben jullie een blommig idee hoe we dit kunnen fixen? Of kunnen jullie dit issue doorsturen?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@driemaster via X, Facebook of een terugbelafspraak maken, zie hieronder of even’langs een KPN-winkel gaan.

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 20, 2025

Beste ​@driemaster via X, Facebook of een terugbelafspraak maken, zie hieronder of even’langs een KPN-winkel gaan.

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 20, 2025

Het frappante is dat het contract wel juist staat en dat mijn andere mobiele abonnement wél qua factuur in orde is. Als ik weer eens in de stad ben, loop ik wel eens binnen op de Lijnbaan. Er loopt geen bloed uit… zullen we maar zeggen.

Thanks anyway.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@driemaster, dat is inderdaad gek! Hopelijk kunnen mijn collega's in de winkel dit snel voor je rechtzetten. Vergeet dan ook niet om een geldig legitimatiebewijs van de contractant mee te nemen. 
Dat het op de mobiele factuur wel klopt kan kloppen, dat is een losse registratie dus daar zal het dan wel goed bij zijn gegaan. 

Mocht het daar niet lukken, laat het hier dan gerust weten! Ik kijk graag voor je. 
Ik heb ook een tussenvoegsel, maar inmiddels is dat bij zoveel plekken vergeten dat ik dat maar heb laten varen. 🙃