Skip to main content
Beantwoord

Terugsturen modem en tv-ontvanger niet goed verwerkt

• April 16, 2025
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Hallo Allen,

Ik krijg regelmatig nog een mailtje van KPN dat ik mijn oude modem nog moet opsturen maar dat ze de TV box wel hebben ontvangen. Dit is erg bijzonder aangezien ik deze beide + alle bekabelingen in dezelfde doos heb opgestuurd.

Nu heb ik van de week een '’laatste herinnering'’ mail ontvangen dus is mijn vraag nu of dit nu goed verwerkt kan worden voordat ik onterechte aanmaningen ontvang.

Groet,

Tico

Beste antwoord door bnh

Ik had hetzelfde gisteren (ook nog een brief ontvangen via de post). Neem even contact op met de klantenservice, zij kunnen een notitie maken. Daarna kun je het negeren. Je kunt ze bellen op 0800-0402 of een belafspraak maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 16, 2025

Hallo ​@Ticoreuv ,

Je kunt deze laatste herinnering negeren. Waarschijnlijk hoor je er ook nooit meer iets over. Er gaat soms iets mis bij de afdeling die de retouren verwerkt. 

Bewaar voor de zekerheid wel het verzendbewijsje wat je hebt ontvangen bij het Post-NL-inleverpunt. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 16, 2025

Ik had hetzelfde gisteren (ook nog een brief ontvangen via de post). Neem even contact op met de klantenservice, zij kunnen een notitie maken. Daarna kun je het negeren. Je kunt ze bellen op 0800-0402 of een belafspraak maken.