Skip to main content
Vraag

There is no internet connection in my new home, but I did receive an invoice

• August 13, 2026
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

“Goedendag,

Ik wil een klacht indienen tegen een Nederlandse internetprovider.

In november 2025 ben ik naar Bilthoven verhuisd. Ik woonde toen nog niet in de woning; dat

was in november 2025. Het eerste probleem was dat ik nergens in de woning een

KPN-aansluitpunt kon vinden (ook niet in de meterkast). Ik had de KPN-modem bij de hand,

maar ik kon hem niet aansluiten. Ik heb een monteur gebeld.

De medewerker die langskwam, stelde vast dat er in onze woning wel een KPN-aansluitpunt

was geweest. Maar dat was er niet meer, omdat iemand het tijdens een eerdere renovatie had

beschadigd. Er stak alleen een oranje kabel van 5-7 cm uit de muur. De KPN-monteur kon dit

niet repareren. Hij adviseerde ons om een ander bedrijf te kiezen.

Je kunt alleen via de chatbot en telefonisch contact opnemen met KPN. We konden geen

e-mailadres of postadres vinden.

Met de hulp van een vriend die Nederlands als moedertaal heeft, hebben we meerdere keren

contact opgenomen met het bedrijf. Tijdens de gesprekken moesten we telkens met een andere

medewerker spreken. Ze deden verschillende beloften: ze zouden een expert sturen om de

juistheid van onze bewering te controleren, we moesten een online formulier invullen en dan

zouden ze daarop reageren. Er is niets gebeurd. Ze sturen consequent elke maand de factuur.

Ons probleem is volledig genegeerd.

Het is belangrijk dat we tot nu toe hebben betaald. We hebben voor niets betaald, maar nu we

teruggaan naar Hongarije willen we deze kwestie voorleggen aan de

consumentenbescherming.

Kunt u alstublieft laten weten of u ons kunt helpen?

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@IvanMandli, welkom op onze community. Deze community is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. Voor een inhoudelijke oplossing voor dit probleem; de opzegging en vergoeding voor de gemaakte kosten, zul je bij mijn collega's moeten zijn. Op kpn.com/english kun je onze engelstalige contactpagina vinden maar je kunt hiervoor ook een klacht indienen via dit formulier.

Als we niet kunnen aansluiten op jouw adres lijkt het me niet de bedoeling dat je uberhaupt kosten hebt moeten maken. Excuses voor het ongemak!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 17, 2026

Thank you so much for your quick reaction Thomas! Fijne Dag!