Skip to main content
Vraag

Tickets Sail Rondvaart gewonnen via seaters. maar geen Tickets ontvangen

• August 16, 2025
  • 10 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik krijg geen mail met code. Slecht geregeld. Mail gestuurd naar Seaters. Antwoord u krijgt volgende week een email. Tweede mail geen antwoord op. Nummer gebeld antwoord daar gaan wij niet over zijn maar ingehuurd door KPN. ​@KPN wat gaan jullie er aan doen.

Wil nu toch wel weten waar wanneer en hoe laat ik met de rondvaart boot ga. Weet nu helemaal niets. 
Zo kan ik ook mensen een prijs laten winnen. De 8 euro hebben jullie in ieder geval al binnen.

Vriendelijke groeten  Mandy 

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 16, 2025

Hallo ​@mandy11 ,

Het is iemand anders gelukt via deze manier:

Het is gelukt inmiddels ,na de betaling ga je naar seaters via kpn daar waar je je hebt aangemeld daar staat er staan kaarten voor u klaar klik daarop dan kan je ze downloaden dan krijg je een soort brief met code

Die code voer je in net zoals je kaarten gaat bestellen bij sail on tour site iedere code apart doen dus 2 kaarten 2keer bestellen, dan krijg je een mail en dan downloaden. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 16, 2025

Hallo ​@Noordzee 

Dat is juist het probleem. Ik krijg de brief/mail met code niet. Op 2 tablets staat de knop downloaden niet eens. Op de mobiel weer wel maar dan gebeurt er ook niets.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 16, 2025

@KPN krijg ik nog antwoord van jullie. 
 Zie dat jullie niet reageren op vragen hierover. 

• Deelnemer
  • August 17, 2025

Zelfde probleem hier, ik heb al parkeertickets gekocht voor woensdag dus als het niet door gaat kan ik die gemaakte kosten bij Seaters claimen?

• Deelnemer
  • August 17, 2025

Ik heb vrijdag gemaild naar support@kpn-seaters.zendesk.com, geen reactie. Gebeld naar 088 623 7006, “Wij zijn een extern bedrijf maar krijgen de hele dag al deze klacht waar we niks mee kunnen”.

Lekker dit.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 18, 2025

Het is nu maandag nul reactie van @KPN op dit forum of waar dan ook Seaters reageert ook niet op mails. 

Is dit de manier om met klanten om gaan. Een flinke teleurstelling.    

• Deelnemer
  • August 18, 2025

Inderdaad, ik heb inmiddels zelf maar tickets gekocht. Wij hebben thuis 3 abonnement van KPN die ik deze week ook allemaal ga annuleren.

• Deelnemer
  • August 18, 2025

https://www.kpn.com/service/opzeggen-contact

Deze link werkt in ieder geval wel

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@mandy11 en ​@6549856741 .  Welkom hier.

Wat een vervelde situatie. En dan ook nog vlak voor het weekend. De community is geen helpdesk.  Hier helpen klanten elkaar. Je eerste aanspreekpunt is seaters zelf want zijn dragen de verantwoordelijkheid voor de actie.  Als er vervolgens iets in het proces misgaat kan ik via een contactpersoon met seaters hierover in gesprekl gaan.

@mandy11  weet jij ondertussen al meer?

@6549856741  Ik begrijp van jou dat je wat drastischer maatregelen hebt getroffen? Kan ik nog iets voor jou doen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 18, 2025

Hoi ​@mandy11 en ​@6549856741 .  Welkom hier.

Wat een vervelde situatie. En dan ook nog vlak voor het weekend. De community is geen helpdesk.  Hier helpen klanten elkaar. Je eerste aanspreekpunt is seaters zelf want zijn dragen de verantwoordelijkheid voor de actie.  Als er vervolgens iets in het proces misgaat kan ik via een contactpersoon met seaters hierover in gesprekl gaan.

@mandy11  weet jij ondertussen al meer?

@Erwin van KPN  heb vanmiddag de kaartje ontvangen via Email. Had wel wat eerder gekund. Vanmorgen nog met iemand van KPN gesproken zo vriendelijk en lief. Maar wist ook van niets. Maar ik heb ze. Zo blij ermee ga samen met mijn vader er een leuke dag van maken.