Skip to main content
Vraag

Tips voor hoge korting voor vaste klant

• July 18, 2026
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik ben al 46 jaar abonnee van KPN.  Ik hoor overal om mij heen dat klanten hoogte kortingen weten te verkrijgen. Dus trok ik mijn stoute schoenen maat 43 aan en ging informeren bij de klantenservice. Die dame kon mij een giga aanbieding doen: het scheelde wel 12 cent per maand. Ik klapte even dicht. Geweldig, wat knap dat je dat zo voor elkaar hebt weten te krijgen. Wat ben ik blij dat ik al zolang abonnee bij KPN ben.

Maar nu even serieus: wie kan mij tips geven hoe ik een aanzienlijke korting kan lospeuteren bij deze krenten-gigant? Zelfs de apparatuur die ik zo’n 20 jaar gekregen kreeg, hoeft niet vernieuwd te worden. Ik heb het vervelende gevoel (ik denk samen met vele andere senioren) dat ik vreselijk genaaid word door KPN en veel te veel betaal voor te weinig en gedateerde spullen.

tip: geef vaste klanten, bijvoorbeeld te beginnen na 10 jaar abonnee, voor ieder jaar dat zij abonnee zijn 1% korting. Gratis tip. Graag gedaan. Laat maar zien in mijn volgende maandafrekening. 

2 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • July 18, 2026

Geen enkele provider heeft behoefte aan een loyale klant. Beter nog, ze willen het liefst een goed betalende klant.. Helaas is het zo in de wereld van internetten dat je gewoon jaarlijks je provider de rug moet toekeren, om vervolgens bedolven te worden met playstations, tv’s en gratis zenderpakketten. Het enige wat KPN doet is een nieuw prijsplan bieden en met dooddoeners rondsmijten zoals voordelen op de vrijdag (waar niemand op zit te wachten) en combivoordelen. Het ergste is nog dat de met cadeaus beloonde nieuwe klant ook nog is mag meegenieten van die voordelen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 18, 2026

Hallo ​@Tips van vaste klanten ,

Je kunt (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: