Skip to main content
Beantwoord

Tot op heden geen voucher ontvangen om welkomstcadeau aan te vragen

• October 16, 2025
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb de welkomst cadeau aangevraagd bij mijn nieuwe internet abonnement, hierbij stond dat na 14 dagen van het actief is (dit was bij mij op 1 maart). Ook was mijn 1ste factuur op deze datum gestuurd (en betaald), ik voldoe dus zodoende ook aan de 2 factoren die eerst moesten gebeuren voordat ik de code toegestuurd zou krijgen. 

Toch heb ik nog geen code ontvangen en ik krijg ook niemand aan de lijn bij zowel KPN als Sidekix. Nu zie ik ook veel berichten van mensen die nooit een code hebben ontvangen, en zou graag willen weten of dit ook bij het geval gaat zijn. 

Ik hoop gauw antwoord te krijgen, dankjewel

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Leona h, welkom allereerst op deze community. 

Gefeliciteerd met je nieuwe abonnement! Ik lees dat je inmiddels contact hebt gehad hierover en dat het 20 in plaats van 14 dagen duurt. Ik lees echter ook dat je sinds maart al bent aangesloten in je startbericht, dan maken die paar dagen ook niet uit. Was dit misschien een fout in het startbericht? Laat ons hier nog in ieder geval weten hoe dit afloopt. 

Toevoeging voor andere meelezers: als je geen voucher hebt ontvangen (controller altijd ook de spambox) dan kun je contact met ons opnemen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.

4 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 16, 2025

Goedemiddag ​@Leona h 

Staat er op deze informatiepagina over welkom-cadeau's iets tussen waar je iets mee kunt? Als je KPN telefonisch niet te pakken krijgt kun je natuurlijk ook hier rechtsonder op de pagina een belafspraak maken. Dan belt KPN wanneer het jou uitkomt! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 16, 2025

@Flitsend 

Hoi ik heb de pagina al volledig uitgekamd, en zie ook dat kpn iedereen naar sidekix stuurt. Maar na een uur in de wachtrij te staan werd de verbinding verbroken. Ik heb een afspraak gemaakt met KPN, dus in afwachting. 

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 16, 2025

Ben benieuwd wat er uit komt, moet vast goedkomen. We horen het wel! Fijn dat je een afspraak hebt kunnen maken.

@Leona h 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 16, 2025

@Flitsend 

Ik heb net gebeld met KPN blijkbaar de 14 dagen kloppen niet (wat kpn zelf aangeeft ironisch genoeg), dit zijn dus 20 dagen. 

Zou fijn zijn als ze gelijk de juiste informatie geven. Maar het is dus nog afwachten! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2025

Hi ​@Leona h, welkom allereerst op deze community. 

Gefeliciteerd met je nieuwe abonnement! Ik lees dat je inmiddels contact hebt gehad hierover en dat het 20 in plaats van 14 dagen duurt. Ik lees echter ook dat je sinds maart al bent aangesloten in je startbericht, dan maken die paar dagen ook niet uit. Was dit misschien een fout in het startbericht? Laat ons hier nog in ieder geval weten hoe dit afloopt. 

Toevoeging voor andere meelezers: als je geen voucher hebt ontvangen (controller altijd ook de spambox) dan kun je contact met ons opnemen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.