Skip to main content

Kpn klantenservice bereiken is waardeloos !!

geen mail , geen direct contact 24/7 bij problemen. alles moet via chatbots of standaard vragen met standaard antwoorden echter als het gecompliceerder word dan geven ze slecht thuis ! maak een belafspraak en je bent 5 dagen later een keer aan de beurt tussen 13:30 en 15:30. kansloos dit !

verleng je mobiel abonnement via web en krijg je alles toe gemaild ( want kpn mag jou wel mailen) , daarin staat dat de bestelling is afgerond echter niets mogen ontvangen. wel word bevestigd dat je contract is veranderd en al je voordelen ect.  maar nog steeds niets thuis ontvangen. 

inmiddels 6 dagen verder en ik heb eindelijk even de tijd om er in te duiken, kom je elke keer op die verschrikkelijke chatbot uit ….  die je graag wil helpen , kom alleen geen centimeter verder. niet goed voor mijn humeur ! oja….kpn werkt niet op zondag, tis vandaag zondag maar kpn sluit kennelijk nog niet helemaal aan op de huidige 24 uurs economie.  

nou, dan maken we er wel een klacht van, want dan word je immers wel serieus genomen door de provider toch ? dit is nog lastiger te bewerkstelligen want je mag niet mailen, er zijn geen mensen bereikbaar voor direct kontakt , alleen een …..community ?!?  kennelijk is dit dan de nieuwe manier om je frustratie te uiten en vraag te stellen over je provider van TV/Mobiel/Internet voorzieningen, …….. ik betaal maar KPN bepaalt , wat gaat hier mis ?

Hoi ​@Jasper Edwards 
De KPN is bereikbaar van ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur
op 0800 0402

Je kunt ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.

Zon- en feestdagen gesloten.

verleng je mobiel abonnement via web en krijg je alles toe gemaild ( want kpn mag jou wel mailen) , daarin staat dat de bestelling is afgerond echter niets mogen ontvangen. wel word bevestigd dat je contract is veranderd en al je voordelen ect.  maar nog steeds niets thuis ontvangen. 

Maar wat zou je dan nog moeten ontvangen? Als je alleen verlengt dan is de email de bevestiging van je nieuwe contract. Of heb je ook een nieuw toestel besteld?

@huistijger ,   “ direct “ is dus 5 dagen later ! 
@Carola22 ,    Inderdaad het toestel 👍

Hallo ​@Jasper Edwards ,

Inderdaad het toestel 👍

Het gaat jou dus blijkbaar om de toezending van het toestel. Mogelijk is het door gewenste toestel tijdelijk niet op voorraad. Maar het zou dan inderdaad wel netjes zijn als dat dan jou verteld wordt bv per e-mail.

nou, dan maken we er wel een klacht van, want dan word je immers wel serieus genomen door de provider toch ? dit is nog lastiger te bewerkstelligen…….

Je kunt altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

KPN is niet bereikbaar per e-mail en voor dit soort vragen telefonisch ook niet ‘s-avonds of op zondag.

Hi ​@Jasper Edwards, wat jammer zeg dat het zo moeilijk blijkt te zijn om duidelijkheid te krijgen over je toestel 😕
Je kunt de status van je bestelling volgen via https://www.kpn.com/service/mobiel/bestelstatus.

Mocht je daar niet voldoende wijzer uit worden, dan kijk ik graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

Beste maja , heb reeds kpn gesproken , die verwijzen mij naar gsmweb tbv transport toestel. Na 1 uur en 15 min wachten eindelijk gsmweb gesproken en zij gaven aan “ einde vd week “. 
we wachten af , tot op heden nog niks gecommuniceerd over transport/logistiek vanuit gsmweb. 

Hoi ​@Jasper Edwards 

Als je jouw smartphone bij GSMweb hebt besteld, is GSMweb ook jouw aanspreekpunt.
GSMweb is in jouw situatie de verkopende partij, die moet dus zorg dragen dat je het gewenste toestel zo snel mogelijk in huis hebt.

Vanuit GSMweb dien je dus ook de bevestiging en Track Trace code te ontvangen, deze krijg je dus niet vanuit KPN, omdat KPN in jouw situatie geen rol speelt.

Dus je had veel tijd en moeite kunnen besparen, door direct in contact te treden met GSMweb.
Nu heb je veel tijd verloren en gestoken, om in contact te komen met de klantenservice van KPN, die jouw hierbij niet kunnen helpen.

Dus heb je eind van deze week nog niets vernomen vanuit GSMweb, dan zou ik ook daar een klacht indienen en je ongenoegen uitten.
Het mailadres van GSMweb is: 

Er zijn best wel veel klachten over GSMweb, deze kun je lezen via de volgende link:

Reviews GSMweb (Trustpilot)

Je bent dus zeker niet de enige, die zit te wachten op zijn bestelde smartphone.

Ah, op deze manier heb je het toestel niet rechtstreeks bij ons gekocht, en verloopt het verzenden van het toestel ook niet via ons, zoals Michel al aangeeft. Wij kunnen dus ook niets voor je nazoeken over de aflevering van het toestel.

Ik hoop dat je hem ook daadwerkelijk in ontvangst kunt nemen aan het eind van de week ​@Jasper Edwards!

Dank voor de info michel . 
vraagje … waarom bevestigd kpn dan ook aanschaf van toestel ? ( met foto en al) 

Binnen 24 uur bevestiging v kpn over abonnement maar ook over toestel.  Dit bracht mij in de verwarring mede door het niet communiceren over transport vanuit gsmweb

Ik vermoed dat je het toestel hebt aangeschaft met een toestellening ​@Jasper Edwards, waarbij je maandelijks een bedrag afbetaalt via de KPN factuur. Je abonnement loopt via ons, en de toestellening ook. 

Je hebt de bestelling echter geplaatst via een extern bedrijf, en die leveren het toestel aan jou. Ik snap wel dat dit een beetje verwarrend kan zijn! 

Inmiddels is het einde van de week aangebroken en ik hoop dan ook dat je het toestel ontvangen hebt, of in iedere geval weet wanneer hij bezorgd zal gaan worden. 

Dankjewel voor reactie, 

er is wat ondwrweg vandaag ,…ben benieuwd. 
gsmweb communicatie is alleen nog maar per mail ( 5 dgn wachttijd antwoord). Da’s geen doen.

bij kpn zijn jullie wat sneller met reageren en telf bereikbaar ( niet 24/7 helaas)

puur uit nieuwsgierigheid maar gsmweb is toch ook kpn toch ? 

Heel fijn dat er wat onderweg is ​@Jasper Edwards 😊

GSMweb is niet KPN, dit is een heel ander bedrijf dat abonnementen van verschillende mobiele providers aanbiedt. 

Reageer