Hoi @Floris2105
Welkom op de community van KPN.
Je bent helaas niet de enige waar een pakket later wordt bezorgd.
Dit probleem ligt bij PostNL, omdat er in sommige regio’s een tekort is aan post- en pakketbezorgers, waardoor gewone post of pakketten langer onderweg naar je zijn, en daardoor de nodige vertraging oploopt.
Hierdoor zie je dus geen nieuwe update verschijnen bij de Track en Trace bij PostNL, aangezien die pas weer een nieuwe update krijgt als je pakket (welkoms cadeau) daadwerkelijk onderweg naar je is.
Aangezien je al een aantal keren hebt gebeld met SideKix over je welkoms cadeau, kun je helaas niets meer dan rustig af te wachten tot de track en trace wordt ge-updated vanuit PostNL.
Zowel Sidekix als KPN kunnen hier voor de rest weinig aan veranderen, omdat de verzending volledig in handen is van PostNL.
Behalve als het pakket is zoekgeraakt, dan kan SideKix een onderzoek laten starten bij PostNL.
Maar een grote doos met daarin een televisie, zal niet gauw zoek raken in het sorteercentrum.
Bedankt voor het bericht.
Het maakt het nu wel erg verwarrend dat ik twee verschillende verhalen te horen krijg. 1. Dat voorraad beperkt was en nu pas klaar was om op te halen. 2 dat postnl vertraging heeft. Ik heb inderdaad gemerkt dat postnl vertragingen heeft, maar nooit langer dan ik nu mee maak. Geen idee of het mogelijk is om het zelf op te halen maar dan zou ik geen probleem vinden.
ik hoop dat het goed komt.
Hallo @Floris2105, ik kan goed snappen dat je graag snel jouw televisie wil ontvangen. Je hebt daar trouwens ook gewoon recht op immers is het jouw welkomscadeau. De afhandeling van deze cadeaus en ook de verzending loopt via onze partner. Ik zie dat je al beschikt over het contact telefoonnummer.