Skip to main content
Vraag

TV-cadeau ontbreekt na overstap naar KPN: voucher of levering niet ontvangen

• August 7, 2026
  • 0 reacties
  • 3 keer bekeken

Onderwerp: Overgestapt voor TV-cadeau, maar staat niet op contract (bedenktijd helaas net voorbij)

Beste KPN Moderators,

Onlangs ben ik met mijn TV en Internet abonnement overgestapt naar KPN. De belangrijkste reden voor mijn overstap was de lopende actie waarbij ik een TV als welkomstcadeau zou krijgen. Mijn abonnement is inmiddels actief.

Nu de annuleringstermijn net een week is verstreken, ben ik er tot mijn schrik achter gekomen dat de TV helemaal niet geleverd gaat worden. Ik heb geen voucher ontvangen en op mijn contract staat ook niets over de TV vermeld. Er is ergens in het bestelproces of de administratie iets flink misgegaan, want ik heb destijds specifiek voor deze actie gekozen en heb ook geen gebruik gemaakt van andere kortingen of mobiele abonnementen.

Omdat de bedenktijd nu net voorbij is, kan ik niet meer terug, maar ik heb nu niet het welkomstcadeau gekregen dat mij wel is beloofd en waarvoor ik ben overgestapt.

Zou een van de moderators hier handmatig in het systeem naar willen kijken en dit alsnog recht kunnen zetten met de logistieke afdeling/Sidekix? Mijn klantgegevens staan ingevuld in mijn forumprofiel.

ik heb op 5 juni gebruik gemaakt van de actie voor de tv en de kpn apparatuur is 15 juli geplaatst door de kpn monteur 

Alvast bedankt voor de hulp!