KPN B.V.
Wilhelminakade 123
3072 AP Rotterdam
Veenwouden, 26-01-2023
Onderwerp: ingebrekestelling
Geachte heer, mevrouw,
Op 8 juni 2022 sloot ik met u een overeenkomst.
ik huurde u toen in voor KPN Internet & Televisie
Wij maakten de afspraak dat ik een gratis televisie bij de overeenkomst zou krijgen deze is nooit aangekomen.
Ook zijn twee beloofde wifi versterkers nooit aangekomen dit was mondeling afgesproken bij het afsluiten van de overeenkomst.
Deze overeenkomst is bij u bekend.
Helaas hield u zich niet aan de afspraken. Ik heb de volgende klacht namelijk dat het welkomst cadeau de televisie niet is ontvangen.
Eerder vroeg ik u om de klacht op te lossen wat helaas niet is gelukt op uw advies stel ik kpn hierbij in gebreken. Helaas omdat u hier niet aan wilt meewerken om de klacht op te lossen.
reageert u niet op mijn brief / houdt u zich nog steeds niet aan de gemaakte afspraken.
Via deze brief geef ik u een laatste kans om u aan de afspraken te houden. Ik geef u hiervoor 14 dagen de tijd.
Doet u dat niet, dan zal ik ons contract ontbinden. Ook stel ik u vast aansprakelijk voor alle schade die ik hierdoor krijg.
Ik stel u aansprakelijk voor deze schade en vraag u om een schadevergoeding. Ik stuur bewijs van mijn schade mee met deze brief.
Ik verzoek u mij binnen 14 dagen mijn schade te vergoeden. U kunt het bedrag €499,99 ter waarde van de Smart televisie van Philips overmaken op rekeningnummer
Als u het er niet mee eens bent, hoor ik graag schriftelijk binnen 14 dagen wat de reden is. Mogelijk neem ik dan verdere juridische stappen. De kosten die ik daarvoor maak, zal ik op u verhalen.
In afwachting van uw spoedige reactie zie ik deze zeer graag tegemoet komen.
Met vriendelijke groet,
Roan
(In deze brief zijn persoonlijke gegevens verwijderd)
Ik zal deze brief aangetekend versturen morgen of maandag.
hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
met vriendelijke groeten,
Roan
Verstuurd vanaf mijn iPhone