Skip to main content
Beantwoord

TV kastje kwijt, kan hem niet terugsturen

• 17 maart 2025
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie

Hi,

ik heb al mijn spullen van kpn netjes retour gestuurd. Nu kan ik alleen mijn tv kastje niet vinden en heb ik meerdere herinneringen gehad om deze retour te sturen. Wij hebben het kastje niet gebruikt ivm dat de app goed werkte. 

Ik heb het hele huis meerdere malen ondersteboven gehaald maar kan het tv kastje maar niet vinden. We zijn tussendoor ook verhuisd dus wellicht is daar iets mis gegaan.

Hoe nu verder?

mvg

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Zhhh. Welkom op de community! Wat vervelend om te horen dat je het TV-kastje niet kunt vinden, ondanks dat je het huis al meerdere keren hebt doorzocht. Omdat je meerdere herinneringen hebt ontvangen en het kastje niet kunt vinden, raad ik je aan om een terugbelafspraak in te plannen met onze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen en samen met jou kijken naar de beste oplossing.

Je kunt het beste een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder!

Als je nog andere vragen hebt, laat het gerust weten.

Bekijk origineel

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16393 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2025

Hoi ​@Zhhh. Welkom op de community! Wat vervelend om te horen dat je het TV-kastje niet kunt vinden, ondanks dat je het huis al meerdere keren hebt doorzocht. Omdat je meerdere herinneringen hebt ontvangen en het kastje niet kunt vinden, raad ik je aan om een terugbelafspraak in te plannen met onze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen en samen met jou kijken naar de beste oplossing.

Je kunt het beste een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder!

Als je nog andere vragen hebt, laat het gerust weten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 maart 2025

Hey!

ik heb telefonisch contact gehad. Het advies was de berichten te negeren en hopen op het beste :)

*