Skip to main content
Antwoord

TV + Soundbox wisselen voor reguliere TV+ Box

• May 9, 2025
  • 2 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik had een vraag over KPN TV +.

Ik heb mijn abonnement verlengd naar KPN TV + Soundbox maar ben niet tevreden over de kwaliteit van het geluid van de B&O Soundbox.

Ik wil deze retour zenden naar KPN. 

Ik ben wel tevreden over KPN TV + dus deze wil ik wel behouden. Ik heb echter nog de oude TV ontvanger (zonder KPN TV +) van KPN kan ik deze weer terugplaatsen maar wel met behoud van KPN TV + of heb ik hiervoor een andere ontvanger nodig ?

Beste antwoord door huistijger

Hoi ​@PieterB1318 
Hier kun je het beste een bel-afspraak voor maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.
Je kunt ook direct bellen 0800 0402 vandaag van 08:00 - 17:00 uur
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Met TV+ heb je sowieso een andere ontvanger nodig (DIW7022) ook dat kan het forum niet voor je regelen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 10, 2025

Hoi ​@PieterB1318 
Hier kun je het beste een bel-afspraak voor maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.
Je kunt ook direct bellen 0800 0402 vandaag van 08:00 - 17:00 uur
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Met TV+ heb je sowieso een andere ontvanger nodig (DIW7022) ook dat kan het forum niet voor je regelen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@PieterB1318, welkom op onze community! Zoals Huistijger al noemt kun je hiervoor het beste even bellen maar je kunt t ook aanpassen in je MijnKPN. Houd er wel rekening mee dat je dit pas ná de eerste maand kunt wijzigen. Je krijgt dan weer nieuwe TV+ ontvangers opgestuurd als je die kiest.
Alle oude ontvangers willen we sowieso retour, daar krijg je ook bericht over.