Skip to main content
Beantwoord

TV welkomstcadeau aanvragen lukt niet en code verloopt bijna

• May 24, 2025
  • 9 reacties
  • 96 keer bekeken

Hallo

Ben nu al bijna een maand bezig om mijn tv kado te ontvangen

Constant krijg ik te zien personeels code invullen op de samsung site.

Deze gebeld ze geven aan of ik 2 samsung account bezit, dit klopt dan maar daar proberen  krijg dan hetzelfde bericht. De code is nu bijna verlopen en nog steeds geen tv

Gr Dick

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Dat is jammer ​@Dick E. Klopt het dat het om deze actie gaat

Heb je problemen met je toegangscode? Neem dan contact op met Samsung via Whatsapp (Opent in een nieuw tabblad) of de Samsung service pagina (Opent in een nieuw tabblad). Als je via die weg contact met Samsung opneemt, kunnen ze je helpen met de bestelling van je welkomstcadeau, laat je weten of het via die weg lukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi en welkom ​@Dick E!

Dat klinkt verwarrend, dat is niet de bedoeling. Kan je iets meer vertellen over welke actie je gebruik van hebt gemaakt? Was het bij de bestelling van een abonnement en zo ja, wat voor abonnement?

Als het gaat om een welkomstcadeau bij een KPN Thuis abonnement: Deze cadeau's worden verstuurd door onze partner. 

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Voldoe je aan alle vereisten en heb je nog vragen, dan kan je terecht bij onze partner. Zij regelen de verzending van het welkomstcadeau. Ze zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 28, 2025

Dat is allemaal goed en wel, deze sturen me van het kastje naar de muur.

En mijn code is verlopen nu.

Jasper van KPN
Moderator

Kan je de vragen van Alexandra dan nog beantwoorden over welke actie het was en bij wat voor abonnement? Dan kunnen we kijken of we daar nog iets over kunnen zien. Nu is dat voor ons ook gissen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 31, 2025

Het was een weekend aanbod welkomst geschenk kpn thuis abbonement, ik heb contact met Samsung gehad deze geven aan dat ik 2 accounts heb bij hun. Alle twee accounts werken niet. Hierna kunnen ze mij niet helpen. Ik heb een contract bij kpn afgesloten en verwacht dan ook dat jullie dit afhandelen.

We zijn hier behoorlijk lang mee bezig geweest zonder resultaat. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dat is niet de bedoeling ​@Dick E.

Nog even een check, want dit kan een oplossing zijn als het niet werkt met je code: Wis eerst je tijdelijke internetbestanden en cookies in je internetbrowser. Probeer het daarna opnieuw, met het éérste e-mailadres waarmee je ingelogd hebt om je welkomstcadeau aan te vragen. Lukt het nu wel? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 4, 2025

Dag Alexandra 

Al de stappen die jij aangeeft uitgevoerd, met hetzelfde resultaat (personeels code vereist)

Inmiddels is de code wss ook verlopen deze is een maand geldig.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dat is jammer ​@Dick E. Klopt het dat het om deze actie gaat

Heb je problemen met je toegangscode? Neem dan contact op met Samsung via Whatsapp (Opent in een nieuw tabblad) of de Samsung service pagina (Opent in een nieuw tabblad). Als je via die weg contact met Samsung opneemt, kunnen ze je helpen met de bestelling van je welkomstcadeau, laat je weten of het via die weg lukt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 12, 2025

Nou de chat bot komt niet verder dan de pincode van je tv in toetsen de helpdesk kan geen oplossing bieden na een kwartier gesprek ik heb er nu zoveel energie in gestoken dat ik het langzamerhand beu ben  kpn het is jullie actie los het op. En regel het

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Als je onze helpdesk hebt gebeld klopt dat: het welkomstcadeau wordt verstuurd vanuit onze partner. Daar kan onze eigen klantenservice je niet mee helpen.

Voor telefonische hulp kan je contact opnemen met onze partner op 088-6237006, bereikbaar op werkdagen tussen 09:00-18:00. 

Als dat niet lukt, kan je dit formulier invullen voor verdere hulp bij ontvangen van het welkomstcadeau.