Skip to main content
Beantwoord

Twee buitenlandbundels geactiveerd: kan er één vergoed worden?

• June 9, 2026
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Hoi ​@Buitenland bundel annuleren! Welkom op de KPN Community. Ik zie dat ​@RBxx je van uitstekend advies heeft voorzien, dank daarvoor! Zolang de tweede bundel ongebruikt blijft kan je inderdaad dan over een maand contact met ons zoeken om hier een restitutie voor aan te vragen.

Ik hoor dan graag of het gelukt is en mocht je ergens tegen aanlopen laat het dan weten. We helpen graag.

Vandaag heeft mijn vrouw dat geprobeerd maar ondanks dat dit vorige maand is afgesproken hebben ze nu ineens geen behoefte dit zo in te vullen! Dus Remco graag contact met mij om dit te gaan oplossen!

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door HansReitsma

Alex, dank voor je reactie. Via een klacht bij KPN is er reeds contact geweest en is de zaak opgelost.  

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@HansReitsma, welkom allereerst bij onze community. 

Ik kijk dit uiteraard graag voor je na, als die tweede bundel niet gebruikt is kunnen we dit zoals afgesproken vergoeden. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vergeet niet om het 06-nummer in te vullen waar het om gaat. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 14, 2026

Alex, dank voor je reactie. Via een klacht bij KPN is er reeds contact geweest en is de zaak opgelost.  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • June 15, 2026

Fijn om te horen, ik kon me ook niet voorstellen dat dit niet goed zou komen. Dankjewel voor je terugkoppeling hier.