Skip to main content
Vraag

Twee maanden Disney+ gratis bij ESPN compleet, hoe werkt dit?

• December 30, 2025
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Dag ​@Alexandra van KPN ​@Arjan van KPN, kpn,ers en forumleden,

Ik heb ook een mail gehad van kpn dat ik 2 maanden gratis Disney kan “aanzetten”, omdat ik ESPN Compleet heb. Als ik op de link klik verwijzen ze naar de KPN-app, ga ik daar naartoe, dan zie ik niet de optie van twee gratis maanden. Hoe kan ik er toch gebruik van maken?

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

5 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 31, 2025

Hoi ​@Forumgebruiker62, de optie voor twee maanden gratis zit hem in de combinatieoptie van ESPN Compleet en Disney. Betekent dat je in de app ook die optie moet kiezen. Die zou dan twee maanden voor €14,99 moeten zijn. In plaats van de normale prijs van €19,99

Als je het in de app niet kunt vinden, probeer het dan via de entertainmentpagina van onze website:

https://www.kpn.com/entertainment/disneyplus

Kies voor de meest rechtse optie:

Forum|alt.badge.img+3

Beste ​@Erik van KPN 

Dank voor de tips! Het probleem is dat ik die 4de optie niet zie in de app. Wel als ik naar de website ga, maar als ik daar dan op klik en inlog kom ik automatisch in Mijn KPN en dan zie ik de optie niet meer (wel de eerste 3).

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 5, 2026

Heb jij ooit eerder gebruik gemaakt van een actie op dit combipakket, ​@Forumgebruiker62? Want dan kan dat de verklaring zijn. Als dat niet zo is, geef even aan, dan kan ik dit checken.

Forum|alt.badge.img+3

Beste ​@Erik van KPN, dat zou ik zo niet (meer) weten. Ik heb wel een account bij Disney (gehad) met een tijdelijk abonnement, maar dat was volgens mij niet via KPN. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 13, 2026

Ik heb hier inmiddels navraag voor uitstaan, ​@Forumgebruiker62. Ik kom er bij je op terug zodra ik meer weet.