Skip to main content
Beantwoord

Twee Wifi versterkers samen teruggestuurd, maar KPN ziet er maar één als ontvangen

• February 18, 2026
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

ik moest twee wifiversterkers terugsturen. Dat heb ik gedaan ,samen in een doos. Nu krijg ik steeds te horen dat ik de apparatuur terug moert sturen en ik hoef niets te doen als ik dat gedaan heb.

NU krijg ik bericht dat er een is ontvangen en een nog niet ? IK HEB ZE SAMEN IN EEN DOOS TERUGGESTUURD. En u heeft ze ook ontvangen zoals blijkt uit het schrijven van 11 februari  onder kenmerk 0207020213/II_056bL.

N.B. Alles gaat fout met deze levering door moeilijke procedures , ook via telefoonwinkel KPN Breda. Waarom niet alles direct regelen via en in de winkel met goede deskundige hulp?

conclusie: IK HEB ALLES (2 WIFIVERSTERKERS) TERUG GESTUURD IN EEN VERPAKKING

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Saul en welkom bij de KPN Community. Goed dat je hier een topic voor aanmaakt!

Gek dat er dan maar één geregistreerd is, dat hoort inderdaad niet te gebeuren. Bewaar het verzendbewijs inderdaad goed, mocht deze nog nodig zijn. Je kunt er eventueel ook een foto van maken, dat is makkelijker bewaren. 🙂

Mocht je herinneringen blijven ontvangen, maak dan een belafspraak met ons, of stuur ons een privébericht via Facebook of X. Daar kun je ook gelijk een foto van het verzendbewijs meesturen en dan kunnen mijn collega's dit snel met je oppakken. 

Hopelijk is het dan snel geregeld! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het hier dan gerust weten. 
Let dan wel op je hoofdlettergebruik, zie hiervoor ook onze huisregels

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 18, 2026

Gewoon het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren ​@Saul .

Waren het huurversterkers die je opgezegd hebt?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 19, 2026

Hi ​@Saul en welkom bij de KPN Community. Goed dat je hier een topic voor aanmaakt!

Gek dat er dan maar één geregistreerd is, dat hoort inderdaad niet te gebeuren. Bewaar het verzendbewijs inderdaad goed, mocht deze nog nodig zijn. Je kunt er eventueel ook een foto van maken, dat is makkelijker bewaren. 🙂

Mocht je herinneringen blijven ontvangen, maak dan een belafspraak met ons, of stuur ons een privébericht via Facebook of X. Daar kun je ook gelijk een foto van het verzendbewijs meesturen en dan kunnen mijn collega's dit snel met je oppakken. 

Hopelijk is het dan snel geregeld! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het hier dan gerust weten. 
Let dan wel op je hoofdlettergebruik, zie hiervoor ook onze huisregels