Op 15 november 2024 heb ik een nieuwe iphone 16 pro bij KPN besteld en via Recommerce mijn oude iphone ingeruild. Het inruilbedrag is door Recommerce op 29 november 2024 uitbetaald. Alleen de uitbetaling van de bonus van € 100,00 verloopt moeizamer.
Op 25 november 2024 heb ik een mail van Recommerce ontvangen waarin staat dat de documenten zijn ontvangen en de bonus is goedgekeurd. De betaling van de bonus zou nog circa 21 dagen kunnen duren. Op 19 december 2024 per e-mail navraag gedaan bij Recommerce over de status van de betaling. Vandaag de volgende reactie ontvangen:
Ik wil u erop wijzen dat de documenten zijn gevalideerd door Recommerce.
Nu wachten we tot de documenten door KPN worden gevalideerd.
Zodra de documenten door hen zijn gevalideerd, ontvangt u uw betaling binnen de kortst mogelijke tijd.
Mijn vraag is nu of KPN echt nog documenten moet valideren. In reacties op de KPN community lees ik dat KPN hier juist geen rol in heeft en dat Recommerce dit zelf afhandelt. Het prijsoverzicht van de bestelling van de iphone 16pro lijkt me ook voldoende bewijs dat het toestel is betaald (dit document is door Recommerce ook akkoord bevonden).
Graag een reactie wat te doen om de bonus betaling te kunnen ontvangen.
Alvast dank voor de reactie.
Zepp