Skip to main content
Vraag

Uiterst onprofessioneel te woord gestaan door klachtendienst

• June 12, 2025
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Vandaag ben ik op schokkende wijze te woord gestaan door de heer *** van de KPN-klachtendienst. Waar ik belde met een terechte klacht, heb ik er dankzij zijn houding een tweede klacht bij gekregen. De heer *** toonde totaal geen empathie, liet mij niet uitspreken, sprak op een botte toon en probeerde met absurde argumenten de schuld volledig bij mij neer te leggen. Zijn houding was ronduit respectloos en onprofessioneel.

Ik was zo verbijsterd dat ik direct heb teruggebeld om dit aan te kaarten. Er werd beloofd dat ik zou worden teruggebeld. Toen dat eindelijk gebeurde, werd de verbinding na slechts tien seconden verbroken. Daarna bleef het stil. Geen nieuwe terugbelpoging, niets. Dus moest ik zelf opnieuw contact opnemen. Na een frustrerend gesprek met een spraakgestuurd keuzemenu – dat mij verkeerd begreep – belandde ik bij de verkeerde afdeling. Pas 30 minuten later kreeg ik te horen dat de klacht nu pas morgen weer opgepakt kan worden, omdat de afdeling inmiddels gesloten was.

Deze gang van zaken is beneden alle peil. Dit is geen klantcontact, dit is klanten wegjagen. Ik ben dan ook oprecht geneigd om al mijn drie producten bij KPN per direct op te zeggen, mede door het onacceptabele gedrag van de heer ***.

Admin: naam medewerker verwijderd i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Vinesh K, welkom op de KPN Community. Klinkt niet als een fijne ervaring met de klantenservice. Het is zeker niet de intentie van KPN om klanten weg te jagen doormiddel van een onprettige ervaring met de klantenservice. Nu begrijp ik dat er over de nare ervaring een klacht is ingediend? Onze klachtenafdeling zal de melding over de houding en gedrag dan verder in behandeling nemen en er zal nogmaals contact worden gelegd met jou en hopelijk komt het dan tot een passende oplossing.Â