Skip to main content
Beantwoord

Uitstel blokkering gevraagd wegens vertraging UWV en eerdere betaalafspraak verlopen

• August 16, 2026
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Beste KPN,

Vanwege een overgangsperiode tussen banen zit ik momenteel in een lastige financiƫle situatie. Ik heb vorige maand een betaalafspraak gemaakt die tot gisteren liep. Mijn nieuwe baan start helaas later dan gepland, waardoor ik nog geen loon heb ontvangen.Afgelopen week had ik mijn eindafrekening van het UWV moeten ontvangen, maar deze is helaas vertraagd. Hierdoor is de eerdere betaalafspraak nu verstreken. Mijn aansluiting dreigt morgen te worden geblokkeerd.Ik heb altijd netjes mijn rekeningen betaald, maar tref nu onvoorziene moeilijkheden aan. Een blokkering zou voor mij grote gevolgen hebben: ik verwacht oproepen van mijn nieuwe werkgever en moet morgen direct met het UWV bellen om dit uit te zoeken. Zonder internet en telefonie kan ik deze zaken niet regelen.Mijn vraag is of de blokkering handmatig nog een week (of tot het einde van de maand) uitgesteld kan worden, zodat ik de ruimte heb om dit morgen met het UWV op te lossen en de betaling te voldoen. Wat zijn de mogelijkheden hiervoor?Mijn klantgegevens staan ingevuld in mijn forumprofiel.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Magnus87Ā via dit forum kan niets geregeld worden helaas.

Via Facebook, X of Insta kun je 24/7 contact opnemen met KPN helpdeskĀ of onder werktijd via 0800 0402.

Succes.

Ā 

3 reacties

JanD
Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 16, 2026

Via Facebook, X of Insta kun je 24/7 contact opnemen met KPN helpdeskĀ of onder werktijd via 0800 0402.

Succes.

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 16, 2026

Succes.

Ā 

Thanks !

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 19, 2026

Goedemorgen ​@Magnus87Ā , bedankt voorjouw bericht en welkom ook hier op onze Community :)

Vooropgesteld; dit is een hele vervelende situatie zoals je het beschrijft en ik begrijp ook heel goed dat je er alles aan wilt doen om een blokkade te voorkomen, logisch!

Zoals ​@JanDĀ al aangeeft, kunnen we je hier niet direct bij verder helpen maar contact opnemen via Facebook, X of gewoon de Helpdesk bellen is in dit geval zeer zeker aan te raden. Je kunt tegenwoordig ook zelf een belafspraak inplannen, wel zo gemakkelijk.

Hopelijk heb je hier inmiddels contact over gehad en is er iets van een oplossing gekomenĀ šŸ™šŸ»