Skip to main content
Beantwoord

Unieke code EK pakker nog niet ontvangen

• May 31, 2024
  • 4 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik heb vorige week mijn telefoon abnonement verlengt met een samsung galaxy s24. Alleen heb ik nooit een e-mail ontvangen met de unieke code. Hoe kan dit? 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi @Sharon333 en @Mariss89! Wat leuk om te lezen dat jullie je abonnement bij ons verlengd hebben 😊

Er was een vertraging in de verzending van de e-mails met codes: dat is nu opgelost! Ik verwacht dat jullie deze week alsnog een e-mail met code zullen ontvangen. Laten jullie het weten als de code wel of niet ontvangen is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 31, 2024

Hoi @Sharon333 , dat is vervelend. Is de mail niet in de Spam map terechtgekomen?
Bel morgen tussen 8.00 en 17.00 uur met KPN klantenservice op 0800-0402 voor meer informatie.

• Nieuwkomer
  • June 1, 2024

Ik heb gebeld maar kunnen niks voor mij betekenen. Ik moet nog maar afwachten of de code nog komt..

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • June 4, 2024

Hi @Sharon333 en @Mariss89! Wat leuk om te lezen dat jullie je abonnement bij ons verlengd hebben 😊

Er was een vertraging in de verzending van de e-mails met codes: dat is nu opgelost! Ik verwacht dat jullie deze week alsnog een e-mail met code zullen ontvangen. Laten jullie het weten als de code wel of niet ontvangen is?

• Nieuwkomer
  • June 4, 2024

Code gister ontvangen en hoesje besteld!