Skip to main content
Antwoord

Vergoeding abonnement niet volgens afspraak doorgevoerd

• July 2, 2025
  • 10 reacties
  • 171 keer bekeken

Helaas staat KPN niet (meer) voor betrouwbare degelijkheid wanneer het om kwaliteit van te leveren diensten gaat, helaas op alle fronten ervaren. Maar goed, ook positief zijn: afgelopen 5 juni een mailtje met o.a. de tekst:
“een verkeerd maandbedrag op onze website met contractverlenging: je krijgt eenmalig € 60 van van KPN. JE HOEFT HIER NIKS TE DOEN, WE VERREKENEN HET BEDRAG OP JE FACTUUR VAN JULI”.

Je voelt ‘m aankomen, niet dus, bellen, geen sorry of zo, maar: we gaan alsnog ermee aan de slag. Bij zo’n optreden hoort een fluitconcert.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Bij een kleine groep klanten (die eerder communicatie hebben ontvangen over de eenmalige vergoeding) is de vergoeding helaas niet op de factuur van juli terecht gekomen. Daar is helaas iets misgegaan. We gaan dit herstellen door klanten de vergoeding gelijk uit te keren op de bankrekening. Één dezer dagen zou dat moeten verschijnen. Er volgt dus niet een tussentijdse factuur, maar het geldbedrag wordt gelijk overgemaakt. Daarna volgt er op de factuur van augustus wel een factuurregel waar de vergoeding kenbaar wordt gemaakt. 

10 reacties

• Slimmerik
  • July 2, 2025

Yep, hier nog zo eentje.

Krijg een vergoeding maar niets te zien op de factuur van juli.

Krijgen we hier straks ook een vergoeding voor?

• Deelnemer
  • July 11, 2025

Op 3 juni een email ontvangen met de aankondiging dat ik in aanmerking zou komen voor een eenmalige vergoeding van 120 euro. In de factuur van juli is deze niet verwerkt dus heb ik op 3 juli telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van KPN. De medewerker deelde mede dat er naar alle waarschijnlijkheid een correctie factuur zou volgen binnen 2 weken .Mocht dit niet het geval zijn moest ik terug bellen. Tot op heden nog geen correctie mogen ontvangen dus na het weekend ga ik wederom contact opnemen met de klantenservice. Ontzettend jammer dat de service van KPN de laatste 2 jaar slechter is geworden overigens.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 11, 2025

@maswa1414 het verhaal van de klantenservice is niet helemaal juist. Kpn factureert één keer per maand. Stel jij krijgt altijd een factuur met als datum de 15de van de maand dan is dat altijd rond die datum. Vrijwel zeker staat het op de volgende factuur. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Bij een kleine groep klanten (die eerder communicatie hebben ontvangen over de eenmalige vergoeding) is de vergoeding helaas niet op de factuur van juli terecht gekomen. Daar is helaas iets misgegaan. We gaan dit herstellen door klanten de vergoeding gelijk uit te keren op de bankrekening. Één dezer dagen zou dat moeten verschijnen. Er volgt dus niet een tussentijdse factuur, maar het geldbedrag wordt gelijk overgemaakt. Daarna volgt er op de factuur van augustus wel een factuurregel waar de vergoeding kenbaar wordt gemaakt. 

• Deelnemer
  • July 16, 2025

Hartelijk dank voor je reactie Arjan! Inmiddels is het 16 juli en heb ik tot op heden geen betaling mogen ontvangen. Morgen zal ik telefonisch contact met jullie opnemen aangezien het maar mijn mening best lang duurt. 

Jasper van KPN
Moderator

Dat kan inderdaad ​@maswa1414, in de mail die de eenmalige vergoeding aankondigde staat dat het 'in juli’ zal worden overgemaakt. Dat is nog niet voorbij, dat komt nog dus. Geen zorgen, je gaat de toegezegde vergoeding krijgen.

• Deelnemer
  • July 23, 2025

Hallo allemaal,

Ik heb het bedrag vandaag ontvangen van KPN. Hartelijk dank voor de informatie en de hulp!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@maswa1414 Wat fijn om te horen dat het bedrag is ontvangen! 😊 Bedankt voor je terugkoppeling, en graag gedaan natuurlijk. Goed om te weten dat alles nu is afgerond.

• Slimmerik
  • August 2, 2025

Mijn vergoeding is inmiddels ook betaald.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 3, 2025

Ah, goed om te horen, ​@Roelroel