Skip to main content
Antwoord

Vergoeding jaarcontract aanvragen wegens het ontbreken van glasvezel

• September 3, 2025
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag over vergoeding van mijn internetaansluiting.

Een jaar geleden heb ik in mijn nieuwe woning een jaarcontract afgesloten, na een glasvezelcheck. Achteraf bleek dat de glasvezelaansluiting in het hele appartementencomplex nog niet gereed was. De verhuurder zou dit rechtstreeks met KPN regelen.

Het resultaat is dat ik ruim 10 maanden wél heb betaald, maar geen werkende internetaansluiting of wifi heb gehad. Bij de klantenservice zijn er meerdere aantekeningen gemaakt op mijn adres.

Hoe kan ik dit het beste regelen zodat ik de juiste vergoeding krijg voor de periode dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de diensten?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Rouv. Er lijkt niet veel schot in de zaak te zitten als dit al 10 maanden aan de gang is en je nog steeds zonder glasvezelverbinding zit. Je hebt ook geen koper/DSL-verbinding nu? Als dat ook niet het geval is, dan moet er wel iets gaan gebeuren met je abonnement of qua monteursbezoeken. Want zo kan het niet langer blijven doorgaan. 

Het beste lijkt me dat je een klacht indient via dit formulier. Dan kunnen mijn collega's van de klachtenafdeling gaan onderzoeken hoe het ervoor staat met jouw aansluiting en ook hoe de afgelopen maanden vergoed kunnen worden. Zij kunnen dan jouw case in beheer houden en dit verder met je bespreken. 

Laat maar weten of dit gelukt is en of je toch nog met vragen zit. 

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 5, 2025

Hoi ​@Rouv. Er lijkt niet veel schot in de zaak te zitten als dit al 10 maanden aan de gang is en je nog steeds zonder glasvezelverbinding zit. Je hebt ook geen koper/DSL-verbinding nu? Als dat ook niet het geval is, dan moet er wel iets gaan gebeuren met je abonnement of qua monteursbezoeken. Want zo kan het niet langer blijven doorgaan. 

Het beste lijkt me dat je een klacht indient via dit formulier. Dan kunnen mijn collega's van de klachtenafdeling gaan onderzoeken hoe het ervoor staat met jouw aansluiting en ook hoe de afgelopen maanden vergoed kunnen worden. Zij kunnen dan jouw case in beheer houden en dit verder met je bespreken. 

Laat maar weten of dit gelukt is en of je toch nog met vragen zit.