Skip to main content
Vraag

Verhoging tv bij een Alles-in-1 contract, mag dit?

• January 25, 2026
  • 7 reacties
  • 88 keer bekeken

Sa17
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

In 2016 heb ik een All in contact afgesloten bij Telfort, dit is in 2019 overgenomen door kpn. Op mijn factuur staat ook netjes Internet en TV met daarachter een all in bedrag en daaronder vaste telefonie gratis in het totaal bedrag voor het All In abonnement wat nog steeds loopt. Nu heeft kpn mijn abbonement opengebroken en tv apart vermeld op de factuur met een bedrag van €11,47. Waarbij ik een mail kreeg dat ze de prijs van TV gaan verhogen per 1 februari. Dit is volgens mij contractbreuk. Ik heb bezwaarschrift ingediend. Medewerker aan de telefoon zei inderdaad contractbreuk, maar u kunt tv nu opzeggen, omdat het apart op de factuur staat, dit kon eerder niet. Weer bezwaarschrift ingediend en tweede medewerker zegt, nee hoor dit mag kpn doen, het is geen contractbreuk, want u jaarcontract is afgelopen en u heeft sindsdien een opzegtermijn van 1 maand. Maar ik heb nooit een verandering/ opzegging ingediend. Ik vind dit een hele rare toestand en ben het er nog steeds niet mee eens, wie weet hoe dit zit, kan kpn dit zomaar ineens doen?

7 reacties

• January 25, 2026

In de algemene voorwaarden staat dat KPN wijzigen mag doorvoeren in het abonnement.

En dat je dan op mag zeggen als je het er niet mee eens bent. Dat staat elders in de voorwaarden. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • January 25, 2026

Ja, KPN mag dit doen. 

Sa17
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 25, 2026

In de algemene voorwaarden staat dat KPN wijzigen mag doorvoeren in het abonnement.

En dat je dan op mag zeggen als je het er niet mee eens bent. Dat staat elders in de voorwaarden. 

Hartelijk dank voor uw antwoord, dan ga ik tv opzeggen.

• January 25, 2026

Als je een smarttv hebt kun je daarheen nog steeds gewoon streamingsdiensten zoals Netflix of Disney+ kijken. En bijvoorbeeld ook NLziet. Dat is goedkoper dan tv van KPN: € 7,95 in de goedkoopste vorm.

Sa17
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2026

Als je een smarttv hebt kun je daarheen nog steeds gewoon streamingsdiensten zoals Netflix of Disney+ kijken. En bijvoorbeeld ook NLziet. Dat is goedkoper dan tv van KPN: € 7,95 in de goedkoopste vorm.

Hartelijk dank voor de goede tip 

Sa17
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2026

Hartelijk dank voor uw antwoord 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@Sa17 welkom op de KPN Community! Ik begrijp dat dit dan vragen oproept en het klopt inderdaad dat er een aantal wijzigingen zijn doorgevoerd met betrekking tot ons abonnementen en tv. Dat kan je hier nalezen. Mocht je verder nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag.