Skip to main content
Beantwoord

Verhuizing doorgegeven maar niet zichtbaar bij status

• November 24, 2025
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7

Ik heb keurig m’n verhuizing door gegeven, maar zie nergens dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Ik kijk bij ‘status’ maar daar staat dat er geen bestelling bekend is, terwijl er toch een nieuwe NT moet komen. Ik hou m’n hart vast dat ik zonder internet kom te zitten de komende december omdat de verhuizing per 2 december een feit moet zijn. Wie kan mij wijzer maken?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@ronvmeijer, dit kan in principe ook via kpn.com/verhuizen maar telefonisch zou wel het ook moeten kunnen, ik denk ook dat dat sneller is. Of we 2 December nog gaan halen durf ik niet te beloven. Wat je schrijft klopt ook, het nieuwe klantnummer is een nieuw abonnement in plaats van een verhuizing, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 24, 2025

Bel de klantenservice 0800-0402. Zij kunnen je vast meer vertellen. 

ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 24, 2025

Het zit zo, ik ben al twee keer gebeld door de klantenservice vreemd genoeg. Ik had ook een 4 Gb abonnement afgesloten, maar ik bleek ineens een nieuw klantnummer erbij te hebben gekregen. Ook zij snapte dat niet. Voor de security die extra bestelling maar even gecanceld, dat komt dan wel als de verhuizing rond is. Nu bij het checken op de site krijg ik niks te zien, dus vandaar mijn lichte paniek.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 26, 2025

Hoi ​@ronvmeijer, dit kan in principe ook via kpn.com/verhuizen maar telefonisch zou wel het ook moeten kunnen, ik denk ook dat dat sneller is. Of we 2 December nog gaan halen durf ik niet te beloven. Wat je schrijft klopt ook, het nieuwe klantnummer is een nieuw abonnement in plaats van een verhuizing, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.

ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 26, 2025

Mijn verhuizing is lopende. Ik krijg binnenkort de NT (ik kreeg vandaag bericht dat deze bezorgd wordt vandaag) en dan zou het moeten werken. Ik had het uiteraard ruim van te voren gemeld. Dank voor de reacties. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah fijn, succes met de verhuizing straks!

ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 28, 2025

NT kastje is binnen. Dus alles goed geregeld.