Skip to main content
Vraag

Verhuizing is op oude adres gezet

• April 10, 2026
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Zijn  er ook mensen die volgens KPN verhuist zijn naar hun OUDE adres omdat het systeem dat zegt.

Bellen heeft geen zin, op instagram en facebook zeggen ze veel maar terugbellen doen ze niet.

Het spoed en herstelteam heeft geen tijd en uiteindelijk belde de monteur dat hij voor een dichte deur en een leeg huis stond. 15 telefoontjes en een vrije dag. Men geeft wel een bundel maar door de dikte van de muren kun je alleen buiten de hotspot gebruiken. Zonde van de vrije dag. Ja zei een medewerket dat scheelt u nu 99,euro. Ja doei

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 11, 2026

Bellen heeft geen zin, op instagram en facebook zeggen ze veel maar terugbellen doen ze niet.

Dan zou ik een bezoek brengen aan de KPN-winkel en daar pas weggaan als ze jouw verhuizing goed geregistreerd hebben.  

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Verhuizen naar je oude adres, welkom op onze community, wat een vervelende situatie! Ik heb er inhoudelijk hier geen oplossing voor maar ik hoop dat ze het snel opgelost hebben met spoed&herstel. Misschien kun je voor de hotspot je telefoon in het kozijn leggen? Op deze kaart kun je zien waar de masten bij jou in de buurt staan, ik hoop dat je daarmee in ieder geval nog iets aan de databundel hebt