Skip to main content
Beantwoord

Verkeerde facturen voor mijn mobiele abonnement. Ik betaal te veel!

• November 29, 2024
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb mijn mobiele abonnement in februari 2024 verlengd en gekozen voor het 2-jarige contract voor 32,50 EUR (onbeperkt bellen/data) per maand, maar de laatste 2 maanden moest ik 33,25 EUR betalen. Waarom? 

Bovendien zou er een korting van 7,50 EUR op staan, omdat ik in november 2024 een abonnement had op KPN Internet, maar ik heb de korting tot nu toe niet op mijn factuur gezien.

Gelieve hierover advies te geven.

Bij voorbaat dank.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Christos1995 ,

Met ingang van oktober 2024 is de prijs van jouw abonnement verhoogd met 2,3% . Lees meer over deze inflatiecorrectie op: 

https://www.kpn.com/service/inflatiecorrecties/mobiel

Wat betreft de korting van 7,50:

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. Als ze daar wel actief staan, dan zie je combivoordeel op de volgende factuur terugkomen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • November 29, 2024

Beste ​@Christos1995 , de eerste is een inflatie correctie en dat de korting nog niet verrekend is, is waarschijnlijk dat je combivoordeel nog niet geactiveerd hebt of door KPN nog niet verwerkt is.

Over de inflatiecorrectie is al lang geleden via o.a. de facturen gecommuniceerd.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 29, 2024

Hallo ​@Christos1995 ,

Met ingang van oktober 2024 is de prijs van jouw abonnement verhoogd met 2,3% . Lees meer over deze inflatiecorrectie op: 

https://www.kpn.com/service/inflatiecorrecties/mobiel

Wat betreft de korting van 7,50:

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. Als ze daar wel actief staan, dan zie je combivoordeel op de volgende factuur terugkomen. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 2, 2024

Hoi ​@Christos1995, welkom hier op de KPN Community en bedankt ook voor jouw bericht :)

Mooi om te zien dat je al enkele goede reacties hebt mogen ontvangen en ik kan hier verder eigenlijk weinig meer aan toevoegen! Hopelijk weet je met de informatie die hier is verstrekt waar je aan toe bent en is je vraag beantwoord. Mocht je nog wel verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag!