Skip to main content
Vraag

Verkeerde huisnummer op factuur, hoe wijzig ik dit?

• October 8, 2024
  • 11 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik wil mijn factuuradres wijzigen, omdat op facturen het verkeerde huisnummer staat. De glasvezelaansluiting blijft hetzelfde, dus het gaat niet om een verhuizing. Het gaat sec om een ander huisnummer en de overige gegevens blijven hetzelfde. Ik heb al herhaaldelijk met jullie klantenservice gebeld en het zou aangepast worden. Dit is op heden (3 maanden later) nog niet gebeurd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • October 8, 2024

Hallo @Helia C misschien even langs een lokale KPN-winkel gaan met een KPN-factuur en een ander document waaruit je juiste huisnummer blijkt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 11, 2024

Hi @Helia C, welkom bij ons. 

Is het gelukt met de tip van JanD? Anders help ik graag mee. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 14, 2024

Hoi Alex, als je zou kunnen helpen graag.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 15, 2024

Natuurlijk, normaal gesproken had ik gezegd om te bellen maar aangezien je dit al 3 keer hebt gedaan pak ik het op. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag de postcode en huisnummer zoals het nu bekend is en wat het moet zijn. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 16, 2024

Hoi Alex,

Ik heb het ingevuld.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 19, 2024

Dankjewel, ik zie dat dit nu goed in het systeem staat. Zou je de volgende factuur willen afwachten en controleren? Laat het me hier weten of het dan goed is verwerkt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 21, 2024

Thnx, zal ik doen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 29, 2024

Beste Alex,

Zojuist de factuur ontvangen en er staat nog steeds een verkeerd factuuradres op.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • October 29, 2024

Beste Alex,

Zojuist de factuur ontvangen en er staat nog steeds een verkeerd factuuradres op.

Hallo @Helia C bij de start van het topic had je het over een foutief huisnummer, nu spreek je over een verkeerd adres.

Wat is er nu precies fout en wordt de factuur bij de buren bezorgd of krijg je de factuur digitaal?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 29, 2024

Het huisnummer, onderdeel van het factuuradres. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 5, 2024

@Helia C. Nog geen reactie van mij gehad, maar ik ben hiermee bezig. Ik kom hier snel op terug.Â