Hoi @Mbe020
Welkom op de community van KPN.
Oei! dat is niet zo mooi, en ook niet fijn.
Maar de kans dat je dit pakketje terug gaat krijgen is klein tot nihil, omdat er dagelijks vele pakketjes binnen komen in het magazijn van KPN.
Buiten het feit dat het tot twee weken kan duren, voordat jouw pakketje in handen komt van een magazijn medewerker, is het ook de vraag? of je in het pakketje een briefje hebt gedaan met daarop je adresgegevens, want anders wordt terugsturen sowieso al heel moeilijk.
Een KPN moderator of een medewerker van de telefonische klantenservice van KPN, kunnen helaas geen contact leggen met het magazijn van KPN, maar alleen een notitie achter laten binnen jouw klantgegevens, in de goede hoop dat iemand binnen het magazijn dit ook leest.
Zorg dat je community profiel volledig is ingevuld.
Wat je nog wel zou kunnen doen, is een brief schrijven met daarin jouw verhaal omtrent het verkeerd verstuurde pakketje, en die te sturen naar het antwoordnummer wat je in jouw eigen bericht al hebt vermeld (antwoordnummer in Alphen aan de Rijn).
Dan komt de brief in elk geval op de juiste plek binnen, en kun je alleen maar hopen dat ze daarmee jouw pakketje kunnen onderscheppen , en dit weer aan je kunnen terugsturen.
Maar let wel! de kans hierop blijft wel heel klein.
Hoi @Mbe020, welkom! Goed dat je dit aangeeft. Met een beetje geluk kunnen we dit terughalen. Jouw adresgegevens hebben we uit je bericht gehaald. Maar wat hiervoor verder nodig is, is een track- en trace nummer van je pakje. Als je die nog, zo snel mogelijk, kan doorgeven, dan kunnen wij dit bij logistiek neerleggen. Ze kunnen dan een alarm instellen op dat nummer. En met een beetje geluk kunnen we hem dan ondervangen en naar je terug sturen.
Vermeld het track en trace nummer in je forumprofiel in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Reageer dan in dit topic dat je dit gedaan hebt.
Mocht je willen: dit kan ook telefonisch of via een van onze social media kanalen (Facebook / X) geregeld worden. Telefonisch raad ik in de basis een terugbelafspraak aan. Die kun je zelf makkelijk inplannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt. Maar, als dat niet snel kan, dan kun je ook zelf bellen naar 0800-0402 (gratis).
Hoi @Mbe020, welkom! Goed dat je dit aangeeft. Met een beetje geluk kunnen we dit terughalen. Jouw adresgegevens hebben we uit je bericht gehaald. Maar wat hiervoor verder nodig is, is een track- en trace nummer van je pakje. Als je die nog, zo snel mogelijk, kan doorgeven, dan kunnen wij dit bij logistiek neerleggen. Ze kunnen dan een alarm instellen op dat nummer. En met een beetje geluk kunnen we hem dan ondervangen en naar je terug sturen.
Vermeld het track en trace nummer in je forumprofiel in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Reageer dan in dit topic dat je dit gedaan hebt.
Mocht je willen: dit kan ook telefonisch of via een van onze social media kanalen (Facebook / X) geregeld worden. Telefonisch raad ik in de basis een terugbelafspraak aan. Die kun je zelf makkelijk inplannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt. Maar, als dat niet snel kan, dan kun je ook zelf bellen naar 0800-0402 (gratis).
Hoi @Erik van KPN
Gelukkig is er ook nog een andere weg, om zorg te dragen dat TS @Mbe020 haar pakketje terug kan ontvangen, door middel van het track en trace nummer van PostNL.
Dat wordt inderdaad gescand in het magazijn, en is ook een uniek nummer- en letter- reeks.
Ook dat er op deze track en trace code een alarm gezet kon worden, wist ik eerlijk gezegd nog niet, maar is wel fijn om dat nu te weten.
Hoi Erik, @Erik van KPN
Super als het achterhaald zou kunnen worden. Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb de barcode van het retourticket ingevuld in mijn forumprofiel.
Hoi Erik, @Erik van KPN
Super als het achterhaald zou kunnen worden. Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb de barcode van het retourticket ingevuld in mijn forumprofiel.
Fijn dat je het hebt ingevuld. Zou ik ook mogen weten wat er in het pakket zit? Mocht het niet gevoelig zijn uiteraard. Dan kunnen wij specifieker zoeken mocht het nodig zijn.
Hoi Erik,
Het zijn 2 handtassen van The Green Little Bag.
Wederom bedankt voor je betrokkenheid.
Groet, Marlies
Hoi Erik, @Erik van KPN
Het zijn 2 handtassen van The Green Little Bag.
Wederom bedankt voor je betrokkenheid.
Groet, Marlies