Skip to main content

Verkeerde Snelpakker televisie onderweg? Philips PUS8200 i.p.v. geadverteerde QLED PUS8500

• March 14, 2026
  • 249 reacties
  • 7048 keer bekeken

Toon eerste bericht

249 reacties

• Deelnemer
  • March 18, 2026

Gegevens zijn geupload in Community profiel

• Deelnemer
  • March 18, 2026

Gisteren tv geleverd gekregen maar dit is geen Qled zoals beloofd. Meer mensen last van? Dit beeld is verschrikkelijk vergeleken met mijn eigen Qled tv van 43 inch🙈.

admin: vraag naar relevante topic verplaatst

Gegevens geupload😁 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • March 18, 2026

@Vikash van KPN 

Toppie 👍

Gegevens staan er in

• Deelnemer
  • March 18, 2026

Bedankt voor dit bericht, ik heb mijn gegevens (klantnummer, contact telefoonnummer, postcode en huisnummer) in mijn community profiel gezet.

Forum|alt.badge.img

De gevraagde  gegevens zijn aangevuld in mijn Community Profiel.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • March 18, 2026

Voor klanten die zich tot nu toe in dit topic hebben gemeld, ontvangen wij graag de klantgegevens (klantnummer, contact telefoonnummer en postcode en huisnummer) in jouw community profiel

Gegevens heb ik ingevuld

Gegevens zijn ingevuld in mijn profiel, ​@Vikash van KPN  Ter informatie: ik had het pakket met de 55PUS8200/12 gisteren al aan de deur geweigerd. Deze is via PostNL dus al retour onderweg naar Sidekix.

Chrissie TheOneAndOnly
Topper
Forum|alt.badge.img+1

@Vikash van KPN 

*Gegevens ingevuld!*✅

Gevalletje hoe heurt het ook alweer?! Nou ZO DUS! 🥳🥳🥳

Hartelijk dank! 🙏🏻

Chrissie TheOneAndOnly
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Deze is voor jullie allemaal!!!

Ik ben blij dat iedereen hier in de chat toch nog het gewenste model geleverd krijgt! En wij allemaal het er niet bij hebben gelaten!

Wat recht is is recht, en wat krom is, kan je duidelijk RECHT maken! 🥳🥳🥳

Dankjewel wel lieve mensen!✨🍀✨

Ik wens jullie allemaal mega veel plezier met jullie QLED tv's !

Fijne avond allemaal❗

Speciale Dank aan Elsa van Radar ✨😉✨

• Deelnemer
  • March 18, 2026

Deze is voor jullie allemaal!!!

Ik ben blij dat iedereen hier in de chat toch nog het gewenste model geleverd krijgt! En wij allemaal het er niet bij hebben gelaten!

Wat recht is is recht, en wat krom is, kan je duidelijk RECHT maken! 🥳🥳🥳

Dankjewel wel lieve mensen!✨🍀✨

Ik wens jullie allemaal mega veel plezier met jullie QLED tv's !

Fijne avond allemaal❗

Speciale Dank aan Elsa van Radar ✨😉✨

Ben benieuwd wat ze gaan doen, hopelijk wat jij hier schrijft✅️🦋

Chrissie TheOneAndOnly
Topper
Forum|alt.badge.img+1

@Sansan1978 

Ik heb Elsa van Radar persoonlijk aan de telefoon gesproken.. Ik ga er nu vanuit dat dit ook daadwerkelijk naar volle tevredenheid van ons allemaal wordt opgelost. Zoals deze KPN medewerker hier nu ook beaamt. ✨🍀🖥🍀✨

• Nieuwkomer
  • March 18, 2026

Ik heb vanmiddag bericht gekregen dat het welkomstcadeau onderweg is, wat is nu wijsheid? 

Dank in ieder geval aan alle mensen die op dit forum hebben gereageerd en de oplossing die KPN hiervoor lijkt te gaan bieden. 

Vriendelijke groet, Teun 

• Nieuwkomer
  • March 18, 2026

Gegevens geupload, fijn dat jullie dit toch goed maken.

Chrissie TheOneAndOnly
Topper
Forum|alt.badge.img+1

@Teun93  wellicht contact opnemen met​@Vikash van KPN , hij heeft ons zoals je hier kunt lezen de laatste update gegeven over de stand van zaken.

Succes ✨🍀🖥🍀✨

Aangevuld.…

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Ik ben reeds contact gehad met de logistiek partner en met KPN alleen zit nog geen voortuitgang in de zaak. ​@Vikash van KPN, graag zou ik ook bij de lijst toegevoegd worden.

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Gegevens staan in mijn community profiel.👍🏻

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • March 19, 2026

Hartelijk dank voor het doorgeven van de benodigde klantgegevens: hiermee kunnen we aan de slag! We geven jouw klantgegevens door aan onze logistieke partner. Onze logistieke partner neemt daarna contact op om samen tot een passende oplossing te komen.

Ik heb vanmiddag bericht gekregen dat het welkomstcadeau onderweg is, wat is nu wijsheid? 

Ik ben reeds contact gehad met de logistiek partner en met KPN alleen zit nog geen voortuitgang in de zaak. ​@Vikash van KPN, graag zou ik ook bij de lijst toegevoegd worden.

Op dit moment is het niet nodig om zelf actie te ondernemen.
Er wordt proactief contact opgenomen met alle klanten die een ander model hebben ontvangen. Deze worden omgeruild, zodat de afhandeling voor iedereen gelijk verloopt. Het eerder gegeven antwoord van mijn collega Vikash zal ik updaten!

We vragen hierbij wel om jullie geduld; de oplossing kost wat tijd, maar we zorgen ervoor dat dit voor iedereen correct en zo snel mogelijk wordt afgehandeld.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • March 19, 2026

@Shyrin van KPN 

Bedankt voor deze info,
is er wel iets bekend over binnen welke termijn we wat mogen horen dan?

Mvg John 

Chrissie TheOneAndOnly
Topper
Forum|alt.badge.img+1

@Shyrin van KPN 

Lijkt mij wel fijn om te weten hoe lang dit ongeveer gaat duren? 

Is dat 1 week, 2 weken, of een maand?! 😉

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • March 19, 2026

We vragen hierbij wel om jullie geduld; de oplossing kost wat tijd, maar we zorgen ervoor dat dit voor iedereen correct en zo snel mogelijk wordt afgehandeld.

Het is fijn dat KPN dit nu proactief oppakt.

Toch zie ik nog twee belangrijke onduidelijkheden waar ik graag antwoord op wil hebben:

• Zou je een voorzichtige indicatie kunnen geven van de wachttijd? (Bijvoorbeeld binnen nu en uiterlijk een week? Of wordt dit misschien wel een maand?).
  • Daarnaast ben ik heel benieuwd welk typenummer tv we precies gaan krijgen. We waren de vorige keer helaas best wel teleurgesteld in het alternatief, dus we hopen natuurlijk heel erg dat de originele 55PUS8500/12 QLED inmiddels weer te leveren is! Kun je hier al iets meer over delen?

Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • March 19, 2026

@Shyrin van KPN 

Bedankt voor deze info,
is er wel iets bekend over binnen welke termijn we wat mogen horen dan?

Mvg John 

@Shyrin van KPN 

Lijkt mij wel fijn om te weten hoe lang dit ongeveer gaat duren? 

Is dat 1 week, 2 weken, of een maand?! 😉

Goede vraag en ik snap dat jullie hier duidelijkheid over willen: ik had het ook heel graag gegeven. Helaas is die er op dit moment niet: navraag staat hierover uit.

We houden jullie op de hoogte zodra er meer bekend is. 

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • March 19, 2026

Fijn om te lezen dat kpn toch overstag gaat en mensen een tv gaat leveren die op zn minst gelijkwaardig is. Maar toch gek dat mensen eerst een ander model krijgen, misschien toch eens voorraad gaan bijhouden? Voorkomt een hoop ellende.

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Fijn om gelezen dat KPN het gaat oplossen.  Ben benieuwd wanneer de tv omgeruild gaat worden.

Heb i.i.g. mijn gegevens ingevuld!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • March 19, 2026

Precies dat, ​@Chrizziey 

Voorkom dit voortaan met een simpel regeltje onder de 'meer info'-knop. Een écht vergelijkbare vervanger bij voorraadtekort snapt iedereen.

Deze rompslomp is voor nieuwe klanten geen warm welkom, en ook vaste klanten snappen hier niets van.

Hopelijk wordt zoiets de volgende keer opgelost vanuit ouderwetse service, in plaats van dat we eerst de rechtsbijstand of Radar erbij moeten halen om gehoord te worden. Scheelt KPN gedoe, en ons grijze haren!

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 19, 2026

Fijn om te lezen dat kpn toch overstag gaat en mensen een tv gaat leveren die op zn minst gelijkwaardig is. Maar toch gek dat mensen eerst een ander model krijgen, misschien toch eens voorraad gaan bijhouden? Voorkomt een hoop ellende.

De reden hiervoor kan best een interventie van Radar zijn geweest.

Eerst wordt namelijk gesteld dat de voorraad op is en daarom een alternatief, een kwalitatief minder én goedkoper toestel, met verwijzing naar de voorwaarden, beschikbaar wordt gesteld. Punt uit. 

En ineens komt kpn op haar schreden terug? Negatieve publiciteit is weliswaar gratis maar reputatieschade pakt voor geen enkel bedrijf positief uit.

Maar natuurlijk is het voor iedereen fijn dat deze kwestie wordt opgelost.