Skip to main content
Vraag

Verkeerde telefoonnummer bij Smartwatch bestelling

• April 26, 2026
  • 0 reacties
  • 12 keer bekeken

Goedenavond,

Mijn oude telefoonnummer (die ik had bij Odido, en niet meer in gebruik heb sinds ik bij KPN heb) staat bij een bestelling weergeven terwijl ik daar niks meer op kan ontvangen gezien de simkaart offline gehaald is en niet meer in gebruik is, evenals desbetreffend telefoon ‘ dit is op advies van de politie, dus betaal wel het abonnement door, waardoor die sommige periode, voor de providers nog wel bestaat maar dus niet wordt gebruikt (dupe van Odido i.c.m. google hack)

Dit telefoonnummer wil ik dus veranderen, want de trackingcode van de smartwatch die ik wil bestellen wil ik natuurlijk volgen of updates van krijgen op mijn huidige nr. van KPN

ik kan hem niet wijzigen, wel het e-mailadres wat daaronder staat weergeven.

Als ik speur door mijn gegevens is heel dit nummer niet te vinden in de mijnKPN-app, bij welke gegevens ik dan ook kijk,

Weet iemand hoe ik dit gefixt krijg? Of is dit echt iets waarvoor je de klantenservice moet bellen? 
Zag volgens mij namelijk ook al een topic voorbij komen waarbij iemand zei dat na contact nogsteeds hetzelfde nr. wordt weergeven bij plaatsen van bestelling…

Ik weet niet of die hackers, die mijn nummer toen zo onder controle hadden dat ik zelfs mn eerste pincode niet meer correct kon invullen (Was een belangrijke datum dus geen twijfel aan dat dit fout ingetoetst zou zijn na een paar pogingen + PUKinvoer, en na een harde SAMSUNG RESET in de samsung store na een week weer gewoon gehackt was door deze slimme koppies, dus ik wil echt niet dat zij een trackingsnummer in handen zouden kunnen krijgen, of het risico lopen daarvan.