Verlengaanbod met gratis soundbar veel duurder dan abonnement korting
Hallo,
Ik kreeg een verlengaanbod met acties. 1 vd acties was gratis soundbar echter als ik dat kies ga ik 19 euro per maand meer betalen dus ik heb gekozen voor 12 maand 5 euro korting.
Ik ga nu 45 per mnd betalen voor internet 1 gig , tv en opneempakket.
Kies ik voor de “gratis” soundbar ga ik 64 per maand betalen, dus hoezo gratis ??
Gelukkig bekeek ik mijn winkelmand even met alle acties daarin aangeklikt 1 voor 1
Met vr gr.
H
Bladzijde 1 / 1
Hoe lang ben je al klant bij KPN?
Ik ga nu 45 per mnd betalen voor internet 1 gig , tv en opneempakket.
Dit lijkt me een scherpe actie. De normale prijs is € 69,99. Zelfs die 64 euro die je noemt is nog te laag.
Normale prijs:
Bij Kpn (vanaf Ziggo gekomen sinds feb 2023.
Thuis Abonnement Hussel Internet 1 Gbit/s € 63,17 Dit abonnement heeft een minimumduur van 24 maanden vanaf 15 november 2024. Eerste 12 maanden 5 euro korting per maand - € 5,00 Actiekorting eerste 12 maanden - € 18,17 € 40,00 TV Interactieve TV met 1 tv-ontvanger € 11,04 Eerste 12 maanden korting op Interactieve TV
- € 11,04 Extra's Opnemen Pakket € 4,99 F-Secure 5 apparaten € 0,00 Totaal per maand, met actiekorting € 44,99
Je zit vanaf februari 2023 bij KPN schrijf je. Dan zijn de eerste 12 maanden toch allang om?
Zonder de actiekorting van de eerste 12 maanden is het bedrag van de factuur die jij nu laat zien zelfs nog veel hoger dan € 69,99.
Hallo @Hapo2023 ,
Bij Kpn (vanaf Ziggo gekomen sinds feb 2023.
Thuis Abonnement Hussel Internet 1 Gbit/s € 63,17 Dit abonnement heeft een minimumduur van 24 maanden vanaf 15 november 2024. Eerste 12 maanden 5 euro korting per maand - € 5,00 Actiekorting eerste 12 maanden - € 18,17 € 40,00 TV Interactieve TV met 1 tv-ontvanger € 11,04 Eerste 12 maanden korting op Interactieve TV
- € 11,04 Extra's Opnemen Pakket € 4,99 F-Secure 5 apparaten € 0,00 Totaal per maand, met actiekorting € 44,99
Na twaalf maanden ga jij dus één jaar lang 79,20 per maand betalen.
En dan betaal je eigenlijk al het voordeel wat je in het eerste jaar krijgt weer terug want je kunt ook gewoon blijvend 69,99 betalen. Dat scheelt dus bijna tien euro per maand!
Hoe dan?
Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) goedkoper maken dan je nu hebt door te verlengen via deze link:
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Aanvulling,
Nog even goed gekeken want ik zie nu dat er bij staat vanaf 08/02/2024 daarna dus de volle mep 79 euro.
Ik ga dit contract dus annuleren.
Ik vind het eigenlijk een heel verwarrend verleng aanbod wat ik kreeg.
fijne dag
Aanvulling,
Nog even goed gekeken want ik zie nu dat er bij staat vanaf 08/02/2024 daarna dus de volle mep 79 euro.
Ik ga dit contract dus annuleren.
Ik vind het eigenlijk een heel verwarrend verleng aanbod wat ik kreeg.
fijne dag
Check de link uit mijn bericht. Dat is de goedkoopste optie.
Aanvulling 2
Totaal per maand, met actiekorting € 44,99 Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 79,20
Dank voor jullie reacties. Ik ga bellen.
Edit
* gebeld* verlengingscontract geannuleerd.
Fijne dag.
Aanvulling 2
Totaal per maand, met actiekorting € 44,99 Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 79,20
Wat betaal je nu dan? Die 12 maanden zijn toch al lang om? Het moet toch zo zijn dat je nu al 86 euro betaald? Of kijk je nooit op je rekeningoverzicht?
Aanvulling 2
Wat betaal je nu dan? Die 12 maanden zijn toch al lang om? Het moet toch zo zijn dat je nu al 86 euro betaald? Of kijk je nooit op je rekeningoverzicht?
Ik ben niet gek :)
Beetje vreemde vraag van U of ik nooit op mijn rekeningoverzicht kijk.
Ik betaal nu 49,95 p mnd. tot 08/02/2025. Uiteraard hou ik mijn rekeningen en mijnkpn heel goed in de gaten.
Bovenstaand bericht geedit. Ik heb gebeld korte wachttijd 1 minuut. Verlengingscontract geannuleerd.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.