Skip to main content
Beantwoord

Verlengen mobiel abonnement lukt niet vanwege verkeerd adres

• October 9, 2025
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Nou ik probeer dus mijn abonnement te verlengen helaas wil dat niet lukken.

Ik heb in de pre order voor 19 sept de iphone 17 pro besteld. was 1 a 2 weken levertijd.
We zijn ondertussen in week 3. Nu komt het heb de bestelling gedaan op het oude adres.
Wij zijn namelijk al verhuis , de officiele overdracht is 15 e deze maan.
Dus contact gehad of het aangepast kan worden in juiste adres , kan niet aflever adres kan niet aangepast worden.  Heel apart kan bij derden namelijk wel.

Heb helaas de bestelling moeten annuleren , want straks komt de nieuwe telefoon op het oude adres…
Probeer dus nu opnieuw mijn verlenging te doen. alleen helaas bij de bestelling blijft mijn oude adres erin staan.

Het is allang aangepast zowel factuur en contact. Anders hadden wij hier op nieuwe adres ook geen kpn internet en tv.

Met kpn gebeld klantenservice die melde mij, dat ze de fout zagen.
Mijn partner heeft haar mobiele contact gegevens nog op oude adres, wat ik erg vreemd vind dat het daar aan zou liggen. Want kpn thuis internet en tv hebben wij hier al twee weken .
volgens medewerker kpn geeft het niet dat oude adres erin staat, nou ik geloof daar niks van,

Hoe kan ik nou bestelling doen met juiste adres.   socials kpn al geprobeerd en via klantenservice aan de telefoon.

Heb gevoel dat ik nu van kastje naar muur word gestuurd.  /

Wat kan ik nu nog doen??? 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@maximartin en welkom bij de KPN Community! Gefeliciteerd met je nieuwe woning. 😄 Wel zo handig om het toestel daar bezorgd te krijgen, dus goed dat je navraag doet. 

Als je een bestelling annuleert kan het in het uiterste geval 5 werkdagen duren voor deze goed verwerkt is in het systeem, dus misschien dat dit hier ook aan de hand is? 
Zolang die open staat kan het zo zijn dat een adreswijziging ook niet goed doorkomt. 

Je geeft aan ook contact te hebben gehad via de socials, is daar niks uitgekomen qua hulp? 
Ik ben benieuwd!

7 reacties

• October 9, 2025

Heb je voor het mobiele abonnement ook een verhuizing doorgegeven? Staat het adres goed op de factuur van je mobiele abonnement? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 9, 2025

Hallo ​@maximartin ,

Probeer het eens in een KPN-winkel. Dan kunnen ze daar meteen overal jouw goede adres in de administratie zetten. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 9, 2025

laatste factuur van september staat nog op oude adres.

maar alles abonnementen zijn gewijzijgd in nieuwe adres

kpn winkel goeie , helaas hebben we die hier niet meer in de stad

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 12, 2025

Hi ​@maximartin en welkom bij de KPN Community! Gefeliciteerd met je nieuwe woning. 😄 Wel zo handig om het toestel daar bezorgd te krijgen, dus goed dat je navraag doet. 

Als je een bestelling annuleert kan het in het uiterste geval 5 werkdagen duren voor deze goed verwerkt is in het systeem, dus misschien dat dit hier ook aan de hand is? 
Zolang die open staat kan het zo zijn dat een adreswijziging ook niet goed doorkomt. 

Je geeft aan ook contact te hebben gehad via de socials, is daar niks uitgekomen qua hulp? 
Ik ben benieuwd!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 15, 2025

Hallo ​@maximartin ,

Probeer het eens in een KPN-winkel. Dan kunnen ze daar meteen overal jouw goede adres in de administratie zetten. 

kpn winkel goeie , helaas hebben we die hier niet meer in de stad

​@maximartin 

Dan maar even in het weekend naar een andere stad toe. Of is het probleem al opgelost?  

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 15, 2025

Het is ondertussen na veel contact opgelost .

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn en bedankt dat je het nog laat weten! 😄 Veel plezier alvast met je nieuwe toestel en succes met het verhuizen. 🙂