Skip to main content
Beantwoord

Verlengen of overstappen?

• July 1, 2025
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Crunch
Helper
Forum|alt.badge.img+3

Ik krijg een mooie aanbieding van odido, een jaar lang korting waarbij dezelfde voorwaarden als kpn mij de eerste 12 maanden 30 euro kosten, daarna dan 5 euro euro goedkoper dan mijn huidig abonnement.

Ik bellen met kpn, er kan een korting van 5 euro op huidig abonnement gegeven worden. Een dusdanige korting als odido kent kpn niet.

Dit weekend lees ik een aanbieding van kpn 35 euro 12 maanden en vervolgens zouden mijn maandlasten gelijk zijn aan odido.  Ietsjes minder scherp, maar ik hoef niet perse over dus kpn weer bellen. Ze kunnen niets voor mij betekenen. U heeft al eens voordeel gehad toen u bij kpn kwam. Enkel nieuwe klanten. Geen bindingsaanbod.

Allereerst is die aanname fout. Ik heb nooit welkoms voordeel gehad van kpn. Ik ben xms klant, een burgerinitiatief in zeewolde, geen welkomskado, alles zelf moeten aanschaffen. Xms werd telfort, telfort werd kpn.

Voor nu biedt kpn mij niets om te houden. Jammer, maar het is wel een heel zuur iets dat een nieuwe klant ruim 450 euro korting krijgt en er nu aan een trouwe klant geen aanbod gedaan wordt.

Ik ga het odido avontuur dan maar aan. Ik denk dat ik niet de enige zal zijn

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Crunch, gewoonlijk heeft een KPN klant inderdaad bij de start van hun abonnement een korting of welkomstcadeau gehad. Ik lees dat jij oorspronkelijk via een andere provider aangesloten was, die uiteindelijk over gegaan is naar ons. Het zou kunnen dat 't in dat geval iets anders zat. 

Wat je nog kunt proberen, is een belafspraak maken. Een van mijn collega's belt je terug wanneer het je uit komt, en kijkt voor je naar de mogelijkheden. Hier in de community kunnen we helaas niks met verlengen en kortingen. Ik hoop dat je de voor jou beste optie vindt.

5 reacties

• July 1, 2025

Succes bij Odido. Bedenk je dat Odido precies hetzelfde doet dan KPN: die 30 euro is bij Odido ook alleen voor nieuwe klanten. En ook Odido verhoogt jaarlijks zijn prijzen. Dus na een paar jaar zit je hetzelfde te betalen als dat je nu bij KPN doet.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Crunch, gewoonlijk heeft een KPN klant inderdaad bij de start van hun abonnement een korting of welkomstcadeau gehad. Ik lees dat jij oorspronkelijk via een andere provider aangesloten was, die uiteindelijk over gegaan is naar ons. Het zou kunnen dat 't in dat geval iets anders zat. 

Wat je nog kunt proberen, is een belafspraak maken. Een van mijn collega's belt je terug wanneer het je uit komt, en kijkt voor je naar de mogelijkheden. Hier in de community kunnen we helaas niks met verlengen en kortingen. Ik hoop dat je de voor jou beste optie vindt.

Crunch
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Helper
  • July 3, 2025

Thx voor je reactie. Belafspraak was er. Heeft helaas tot niets geleid.

Snap dat er via de community niets gedaan kan worden. Als ik over een half jaar terug kom, kunnen ze me wel een aanbieding doen. 

• Slimmerik
  • July 4, 2025

Goed gedaan Crunch, ik kom je over een aantal maanden achterna.
En natuurlijk zit je over enkele jaren waarschijnlijk op hetzelfde tarief, maar dan ga je daar weer weg.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Thx voor je reactie. Belafspraak was er. Heeft helaas tot niets geleid.

Snap dat er via de community niets gedaan kan worden. Als ik over een half jaar terug kom, kunnen ze me wel een aanbieding doen. 

Jammer ​@Crunch! Het was een poging waard. Ik hoop natuurlijk dat we je dan later weer bij ons terugzien :)