Skip to main content
Beantwoord

Verlengingsaanbod erg mager

• January 24, 2026
  • 12 reacties
  • 166 keer bekeken

Na aanleiding van het rond kijken op de kpn website zag ik dat er een verlennings aanbod was voor internet en tv dus ja ff kijken wat voor leuks het zou kunnen zijn. Nou je raadt het al dit is toch echt diep triest mijn aanbod is dat ik zowel met de eerste zes maanden korting en daarna meer moet betalen dan wat ik nu doe.

Dacht altijd als je een verlennings aanbod kreeg dat dat interessant zou kunnen zijn en voordeliger ma helaas is dit dus absoluut niet waar zie onderstaand het aanbod

Terwijl ik in dit geval nu bijna 65€ betaal.

Tja dit noem ik dus niet echt een leuk verlenging aanbod wel jammer hoor.

Grtzz Erwin

Beste antwoord door Noordzee

Tsjaa, dan kun je het beste niet verlengen, maar jouw abonnement ongewijzigd laten doorlopen. 

Je gaat met de huidige prijzen minimaal 68 euro betalen. En als jij nu ongeveer 65 euro betaalt, dan zou ik dat lekker zo laten. Want jij betaalt momenteel minder dan je zou verwachten met jouw producten. 

12 reacties

JanD
Superuser
  • January 24, 2026

Beste ​@Erwin.vantongeren als het geen voordeel voor je oplevert, in welke vorm dan ook, kun je je abo ook gewoon laten zoals het nu is, je hoeft niet te verlengen.

Je contract loopt gewoon door na einde verplichte contract en gaat dan over in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 24, 2026

[6 maanden € 114,03 € 69,55, daarna € 77,05] Terwijl ik in dit geval nu bijna 65€ betaal.

Is dat voor exact hetzelfde wat je nu hebt? Waarom staat er € 114,03 doorgestreept in die schermafdruk?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 24, 2026

Hallo ​@Erwin.vantongeren ,

Je kunt tegenwoordig voor internet + TV voor 55 euro klaar zijn. Daarbovenop kun je jouw abonnement natuurlijk naar keuze uitbreiden met allerlei extra’s. 

Je kunt namelijk (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en mogelijk KPN TV+ als je dat nog niet hebt. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Lukt dat niet, dan kun je het abonnement sowieso telefonisch laten omzetten. Noem dan de term "vernieuwen". 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Je mist dan wel een tijdelijke korting, maar uiteindelijk ben je op de lange duur goedkoper uit. 

[6 maanden € 114,03 € 69,55, daarna € 77,05] Terwijl ik in dit geval nu bijna 65€ betaal.

Is dat voor exact hetzelfde wat je nu hebt? Waarom staat er € 114,03 doorgestreept in die schermafdruk?

Ja dat is met exact hetzelfde als ik nu heb

Hallo ​@Erwin.vantongeren ,

Je kunt tegenwoordig voor internet + TV voor 55 euro klaar zijn. Daarbovenop kun je jouw abonnement natuurlijk naar keuze uitbreiden met allerlei extra’s. 

Je kunt namelijk (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en mogelijk KPN TV+ als je dat nog niet hebt. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Lukt dat niet, dan kun je het abonnement sowieso telefonisch laten omzetten. Noem dan de term "vernieuwen". 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Je mist dan wel een tijdelijke korting, maar uiteindelijk ben je op de lange duur goedkoper uit. 

Ja dat snap ik allemaal wel weet ook dat ik extra dingen er nu bij heb staan waardoor ik hoger dan het minimale bedrag zit maar als ik nu exact hetzelfde dus aanklik dus duurder ben is wel een beetje raar. Ben zekers voor de rest tevreden en zal dus gewoon mijn abbonement door laten lopen maar vondt het meer zoiets van ze geven aan dat ze met een aanbod komen maar dus meteen al 5€ meer kwijt bent en na zes maand dus nog meer

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 24, 2026

Wat heb jij nu in jouw abonnement zitten? 

Wat heb jij nu in jouw abonnement zitten? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 24, 2026

Tsjaa, dan kun je het beste niet verlengen, maar jouw abonnement ongewijzigd laten doorlopen. 

Je gaat met de huidige prijzen minimaal 68 euro betalen. En als jij nu ongeveer 65 euro betaalt, dan zou ik dat lekker zo laten. Want jij betaalt momenteel minder dan je zou verwachten met jouw producten. 

Dat is zekers waar heb voor de rest ook zekers een goede abbonement voor wat ik heb

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 27, 2026

Ik ‘mag’ sinds een paar dagen óók verlengen. Voor het aangaan een nieuwe overeenkomst van twee jaar stelt KPN een korting van €0,016 (anderhalve eurocent) per dag in het vooruitzicht. Voor een overeenkomst van een jaar zelfs €0,024 (bijna twee en halve eurocent) per dag. Ik denk niet dat ik mij voor deze bedragen weer voor één of twee jaar ga (ver)binden. 

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Ik ‘mag’ sinds een paar dagen óók verlengen. Voor het aangaan een nieuwe overeenkomst van twee jaar stelt KPN een korting van €0,016 (anderhalve eurocent) per dag in het vooruitzicht. Voor een overeenkomst van een jaar zelfs €0,024 (bijna twee en halve eurocent) per dag. Ik denk niet dat ik mij voor deze bedragen weer voor één of twee jaar ga (ver)binden. 

Wat een belachelijke vergelijking. Je betaalt je abonnement toch ook niet per dag. Korting wordt per maand gegeven en niet per dag. Ik heb recent ook verlengd met een korting van € 10,00 per maand het eerste jaar. Ik ben daar tevreden mee. 

Ik vraag me ook af of deze bedragen überhaupt kloppen. 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 27, 2026

Wat een belachelijke vergelijking. Je betaalt je abonnement toch ook niet per dag. Korting wordt per maand gegeven en niet per dag. Ik heb recent ook verlengd met een korting van € 10,00 per maand het eerste jaar. Ik ben daar tevreden mee. 

Ik vraag me ook af of deze bedragen überhaupt kloppen. 

Zo raar is de vergelijking echt net ​@Gertjan Woudenberg . Eerst even een correctie €0,016 moet zijn 6,1 eurocent per dag en € 0,024 moet zijn 4,1 eurocent per dag, excuses daarvoor.

Dit is het huidige ‘aanbod’ van KPN als ik resp. nog twee of één jaar klant blijf:

Jij hebt dus nog een jaar lang €10,- per maand korting gehad, is €120,- voor een tweejarig contract. Dit is nu nog €45,-, ook voor twee jaar, of €15,- voor één jaar.