Skip to main content
Beantwoord

Verlengshop niet voor alle vaste klanten. Kom niet op de verlengpagina

• March 29, 2024
  • 13 reacties
  • 412 keer bekeken

waarom werkt de verlengshop niet meer?

is dit voor maar een kleine aantal vaste klanten en niet voor iedereen?

mijn contract is 12-03-2024  verlopen

tot gister kon ik nog op de pagina van de verlengshop en nu zegt ie   er is iets misgegaan.

pagina verversen helpt ook niet

Beste antwoord door Erik van KPN

Verlengen, als jouw abonnement hiervoor in aanmerking komt, is over het algemeen het makkelijkst te bereiken via de MijnKPN app. Je bent dan al ingelogd, dus kan alles rondom je huidige abonnement ingeladen worden. En gekeken wat de mogelijkheden zijn rondom verlenging. Kom je er op die manier niet uit, probeer het dan via de telefonische collega's op 0800-0402 (gratis).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 29, 2024

Gaat dit om een mobiel abonnement? 

• Auteur
  • Helper
  • March 29, 2024

nee voor tv abo

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 29, 2024

U heeft een TV+ abonnement? Ik denk dat da abonnement helemaal niet te verlengen is.

• Auteur
  • Helper
  • March 29, 2024

denk ook niet dat u er veel verstand van heeft gezien uw reactie.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 1, 2024

Verlengen, als jouw abonnement hiervoor in aanmerking komt, is over het algemeen het makkelijkst te bereiken via de MijnKPN app. Je bent dan al ingelogd, dus kan alles rondom je huidige abonnement ingeladen worden. En gekeken wat de mogelijkheden zijn rondom verlenging. Kom je er op die manier niet uit, probeer het dan via de telefonische collega's op 0800-0402 (gratis).

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 1, 2024

Hallo @savage ,

Verlengen kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

tot gister kon ik nog op de pagina van de verlengshop en nu zegt ie   er is iets misgegaan.

Mogelijk even cookies en browsegeschiedenis wissen? 

• Auteur
  • Helper
  • April 2, 2024

helaas ook dat werkt niet.de website werkt gewoon niet

• April 2, 2024

Als ik de link gebruik werkt het gewoon. Je krijgt eerst een inlog scherm om in te loggen op mijn kpn. Dan kom je in mijn kpn. Dan zie je ook bovenin staan of je kan verlengen of vanaf wanneer. Succes.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 2, 2024

Als ik de link gebruik werkt het gewoon. Je krijgt eerst een inlog scherm om in te loggen op mijn kpn. Dan kom je in mijn kpn. Dan zie je ook bovenin staan of je kan verlengen of vanaf wanneer. Succes.

Werkt bij mij ook niet hoor.

Ik kan rechtsboven op kruisje klikken, dan kom ik in een soort loop terecht waarbij de pagina steeds automatisch opnieuw inlogt en weer terug gaat naar die pagina.

• April 2, 2024

Werkt bij mij ook niet hoor.

Ik kan rechtsboven op kruisje klikken, dan kom ik in een soort loop terecht waarbij de pagina steeds automatisch opnieuw inlogt en weer terug gaat naar die pagina.

Tja , bij mij wel, zowel op mobiel als via safari browser. 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 2, 2024

En u heeft al TV+? Wat voor aanbod krijgt u dan?

• April 2, 2024

En u heeft al TV+? Wat voor aanbod krijgt u dan?

Niet. Kan nog niet verlengen. Wordt wel een datum genoemd weer het kan. Maar de url link werkt wel. Heb TV+ idd.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 3, 2024

Hallo @savage ,

Verlengen kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Mogelijk even cookies en browsegeschiedenis wissen? 

@savage 

Hallo, net weer (opnieuw) gecheckt. De link werkt bij mij gewoon.

Bij jou niet? Dan maar morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402.