Skip to main content
Vraag

Verloren gereedschap van monteur gevonden

• December 15, 2024
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Tijdens de aanleg van glasvezel is er een monteur een stuk gereedschap verloren. Hij is later nog langsgeweest om te checken of het er nog lag, maar hij kon het niet vinden. Uiteindelijk bleek dit in één van de schoenen te zijn gevallen en zijn we daar weken later achtergekomen.

Ik wil dit stuk graag terug geven, zeker omdat hij als zzp’er zelf zijn eigen gereedschap moet regelen. Hoe kan ik dit regelen via KPN?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 15, 2024

Hallo ​@CommissarisGeneraal , mooi dat je dit doet voor die monteur👍

Je bent hier op de community van KPN de provider. Die is niet betrokken bij de aanleg.

De monteur zal in opdracht van KPN netwerk bij jou geweest zijn.
Neem met hen contact op via https://netwerk.kpn.com/service-en-contact/

Dankje, ga ik het via die weg proberen!

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@CommissarisGeneraal, ik denk dat het voor die monteur ook erg prettig is dat hij het terugkrijgt, super fijn dat je het meldt dus! De kans dat het precies in een schoen valt is klein, ik snap dat je daar toen niet gekeken hebt.

Ik ga er vanuit dat het met de contactoptie die Ruud noemde gelukt is om in contact te komen met de juiste partij.

Hi ​@Jasper van KPN ,

Ik bedacht me gisteren dat ik destijds gebeld was door de tussenpartij waarmee de afspraak was gemaakt. Ik heb hen gebeld en mijn nummer is doorgegeven aan de monteur. Dus ik wacht rustig af tot hij contact opneemt. Dank voor het meedenken!

Jasper van KPN
Moderator

Dat is het kortste mogelijke lijntje in dit geval inderdaad. Hopelijk neemt de monteur snel contact op om het terug te krijgen.