Ik heb nu al langer dan 2 jaar een abonnement bij KPN, nu is mijn maand prijs voor mijn abbonement 35,66 Voor onbeperkt bellen, sms en internet. Nu zie ik online dat een abbonement voor dit sowieso maar 32,50 kost. Hiernaast word ik gefactureerd voor 42,10. Met als enige extra kosten 0,15 cent. Waar komt dit bedrag vandaan?Â
Hallo ​
De reden hiervoor kan zijn dat de huidige tarieven lager zijn dan een paar jaar geleden. Bovendien wordt jouw abonnement jaarlijks per 1 oktober duurder door de inflatiecorrectie.Â
Dan wordt het nu hoog tijd om jouw abonnement te verlengen. Dan ga je ook de huidige prijs betalen voor jouw abonnement. Je kunt verlengen via MijnKPN.
Die vijftien cent kan te maken hebben met bv een telefoontje naar een 0900-nummer of een telefoontje naar het buitenland. Sowieso kun je al jouw extra kosten terugvinden op jouw maandelijkse factuur. De facturen staan ook in MijnKPN.   Â
Â
Hey ​
Hey ​
Het kan zijn dat je de eerste keer meer betaalt omdat er een langere periode (langer dan één maand) in rekening is gebracht. Dat gebeurt regelmatig bij de eerste factuur. Kijk voor de periode op jouw factuur.Â
Â
Hey ​
Het kan zijn dat je de eerste keer meer betaalt omdat er een langere periode (langer dan één maand) in rekening is gebracht. Dat gebeurt regelmatig bij de eerste factuur. Kijk voor de periode op jouw factuur.Â
Â
Mijn Periode is ook maar 30 dagen, vind het heel vreemd..
Hey ​
Â
Mijn Periode is ook maar 30 dagen, vind het heel vreemd..
Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.Â
Wat je verder kunt doen is contact opnemen met de klantenservice. Maak daarvoor een belafspraak met KPN. Je wordt dan gebeld op een moment dat het jou uitkomt, om het verder in orde te maken.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.