Skip to main content
Beantwoord

Verschil tussen bevestigingsmail en contract na verlenging mobiel abonnement

• August 17, 2022
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Gisteren, 16-8-2022, heb ik mijn mobiel abonnement verlengd. In de bevestigingsmail kreeg ik in de bijlage het overzicht waarvoor ik verlengd had. Hierin werd de prijs van € 15 per maand genoemd. Later kreeg ik het contract, waarin de prijs van € 17,50 per maand genoemd. Vanwaar dit verschil?

Beste antwoord door Maurice85

Hoi,

In de contracten staan de Korting op Mobiel niet vermeld, dit kan in dit geval het verschil zijn van 2,50.

Toevoeging:

Kortingen zijn afhankelijk van welke diensten u verder combineert dus kunnen ook wegvallen als u uw abonnement aanpast, daarom staan die niet vermeld in het contract. Als u in uw bevestiging wel de juiste bedragen ziet staan is het goed.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 17, 2022

Hoi,

In de contracten staan de Korting op Mobiel niet vermeld, dit kan in dit geval het verschil zijn van 2,50.

Toevoeging:

Kortingen zijn afhankelijk van welke diensten u verder combineert dus kunnen ook wegvallen als u uw abonnement aanpast, daarom staan die niet vermeld in het contract. Als u in uw bevestiging wel de juiste bedragen ziet staan is het goed.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 17, 2022

Okay, bedankt voor het antwoord.