Skip to main content
Beantwoord

Vervroegd overstappen naar KPN zou door Belsimpel geregeld worden, wil niet lukken

• 19 January 2025
  • 8 reacties
  • 42 keer bekeken

Spike11
Topper
Forum|alt.badge.img

Heb op 20 -12-2024 via belsimpel een overstap gedaan van Symio naar kpn en aangegeven dat ik de resterende mnd wou afkopen van Symio. De overstap zou op 04-04-2025 kunnen.

Belsimpel zou regelen dat ik vervroegd met nummerbehoud kon overstappen met bijbetaling voor de overige maanden.

Belsimpel geeft steeds aan dat Kpn hier mee bezig is maar tot op heden gebeurt er niks.

Graag wil ik duidelijkheid hierover maar het systeem van Kpn zou tegensputteren.

denk dat het duurt tot april alvorens het geregeld is of kan een moderator hier is naar kijken??

Admin: afgesplitst en een topic voor jouw vraag aangemaakt

Beste antwoord door Spike11

Spike11 schreef:
JanD schreef:

Wat voor correspondentie heb je van Simyo en KPN al ontvangen aangaande de overstap ​@Spike11 ???

dat de overstap is goedgekeurd en het voorlopige nummer heb ik al in dec thuis .

verder al 7 mails van belsimpel dat kpn ergens mee bezig is aar wat weet ik niet

Vanmorgen contact gehad en Symio weet van geen overstap bij kpn is de overstap al dec geannuleerd en belsimpel gaat alles annuleren.

Ga voorlopig alles bij het oude laten en stap later over zonder tussenkomst van belsimpel

Bekijk origineel

8 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 7378 reacties
  • 19 januari 2025

Wat voor correspondentie heb je van Simyo en KPN al ontvangen aangaande de overstap ​@Spike11 ???

Spike11
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 19 januari 2025
JanD schreef:

dat de overstap is goedgekeurd en het voorlopige nummer heb ik al in dec thuis .

verder al 7 mails van belsimpel dat kpn ergens mee bezig is aar wat weet ik niet

Spike11
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • Antwoord
  • 21 januari 2025
Spike11 schreef:
JanD schreef:

Vanmorgen contact gehad en Symio weet van geen overstap bij kpn is de overstap al dec geannuleerd en belsimpel gaat alles annuleren.

Ga voorlopig alles bij het oude laten en stap later over zonder tussenkomst van belsimpel

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Spike11, wat jammer om te lezen dat uiteindelijk de overstap voor nu niet doorgaat. Wat hier precies mis is gegaan, durf ik zo niet te zeggen. Gelukkig kun je nog gebruik maken van de Simyo simkaart. Wie weet tot snel als mobiele klant van KPN. 

Spike11
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 21 januari 2025

Hallo ​@Jeroen van KPN 

Als Belsimpel het geannuleerd heeft kan ik tzt het nummbehoud beter rechtstreeks bij kpn aanvragen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Je kunt inderdaad rechtstreeks bij KPN nummerbehoud aanvragen bij een nieuw abonnement. Na het plaatsen van de bestelling zullen wij dan vragen om een bevestiging van het nummerbehoud per sms. 

Spike11
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 27 januari 2025
Jeroen van KPN schreef:

Je kunt inderdaad rechtstreeks bij KPN nummerbehoud aanvragen bij een nieuw abonnement. Na het plaatsen van de bestelling zullen wij dan vragen om een bevestiging van het nummerbehoud per sms. 

Nu via de ks rechtstreeks opnieuw een abo met nummerbehoud gedaan en is goed verlopen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Mooi om te horen ​@Spike11. Welkom bij KPN met je mobiele abonnement.