Skip to main content
Antwoord

Verwerking retour gestuurde KPN apparatuur gaat niet goed

• November 17, 2025
  • 5 reacties
  • 42 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Mijn abonnement is inmiddels al een tijd opgezegt.

Ik moest 3 apparaten retour sturen, nu krijg ik een brief waarin staat dat er slecht 1 van de 3 apparaten is retour gekomen.

Ik heb alle 3 de apparaten retour gestuurd…

Graag oplossen want ik kan natuurlijk niks retour sturen wat ik niet heb!!

Grt.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@PPPP94, welkom op onze community! Je kunt t beste even telefonisch contact opnemen, mijn collega's maken dan een melding. Je kunt daar ook gewoon een belafspraak voor maken.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 17, 2025

​@PPPP94 kun je je forumprofiel invullen met je postcode, huisnummer, klantnummer en als je de Track & Trace code nog hebt die vermelden in het vakje ¨persoonlijke opmerkingen¨ ?

Dan kan een moderator het intern doorgeven. 🙂

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 17, 2025

Beste ​@PPPP94 gewoon het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2025

​@PPPP94 kun je je forumprofiel invullen met je postcode, huisnummer, klantnummer en als je de Track & Trace code nog hebt die vermelden in het vakje ¨persoonlijke opmerkingen¨ ?

Dan kan een moderator het intern doorgeven. 🙂

Inmiddels toegevoegd.
Helaas na 1,5 maand de track en trace niet meer bewaard.. zou ook van de zotte zijn om dit zolang te moeten bewaren omdat KPN zijn zaakjes niet in orde heeft. 

Beste ​@PPPP94 gewoon het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren.

Als het pakketje na 2 dagen al geleverd is kun je niet van een klant verwachten dat hij/zij het verzendbewijs 1,5 maand bewaard en KPN daarna nog met mis-informatie komt en iets terug eist wat allang retour gestuurd is.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 17, 2025

Ik zou het verzendbewijs minimaal 1 jaar bewaren, digitaal en/of fysiek ​@PPPP94 om eventuele problemen te voorkomen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2025

Hoi ​@PPPP94, welkom op onze community! Je kunt t beste even telefonisch contact opnemen, mijn collega's maken dan een melding. Je kunt daar ook gewoon een belafspraak voor maken.