Skip to main content
Beantwoord

Verzoek om ontvanger terug te sturen na overstap glasvezel, ik heb maar 1 ontvanger

• February 4, 2025
  • 6 reacties
  • 91 keer bekeken

Hoi,

Ik heb sinds een maand een abonnement op kpn.

Toen aangevraagd ,en dacht direkt op de glasvezel te kunnen.

Maar ik ontving  een aansluiting voor dsl (koperaansluiting),

en een modem en tv-box.

Iets van 3-4 weken later ontving ik een glasvezelkastje.

En  een brief waarin stond dat ik de tv ontvanger in moest leveren.

Vandaag een verzendlabel ontvangen om de tv ontvanger terug te sturen.

Heb nu dus in totaal 3 kastjes ,en ik kan toch helemaal niets terug sturen.

Voor de duidelijkheid ik heb een internet en tv abbo.

iets verkeerd gegaan?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Joan21. Het kan zijn dat er bij de wijziging iets is aangegeven dat je bijvoorbeeld een ontvanger minder zou gaan gebruiken. Hoeveel ontvangers staan er nu in MijnKPN bij jouw abonnement? Als je er 3 hebt, en daar staan er 2, dan zou dat de brief kunnen verklaren.

Ik kan dat niet met zekerheid zeggen doordat ik het niet kan zien, je kunt hiervoor het beste een terugbelafspraak maken via onze site. Dan kan er direct met je meegekeken worden, en een aanpassing gedaan indien nodig. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 4, 2025

Ik denk dat er inderdaad iets verkeerd is gegaan ​@Joan21 . Is er al wel glasvezel in je woning, zodat je het glaskastje al kan opklikken?

Neem eventueel contact op met de helpdesk (0800-0402) voor de tv-ontvanger.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2025

Ik denk dat er inderdaad iets verkeerd is gegaan ​@Joan21 . Is er al wel glasvezel in je woning, zodat je het glaskastje al kan opklikken?

Neem eventueel contact op met de helpdesk (0800-0402) voor de tv-ontvanger.

glasvezel is aangesloten en werkt

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 4, 2025

Mooi dat glasvezel meteen werkt! Die tv-ontvanger zal door een KPN-medewerker moeten worden opgepakt.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Welkom op de community ​@Joan21. Het kan zijn dat er bij de wijziging iets is aangegeven dat je bijvoorbeeld een ontvanger minder zou gaan gebruiken. Hoeveel ontvangers staan er nu in MijnKPN bij jouw abonnement? Als je er 3 hebt, en daar staan er 2, dan zou dat de brief kunnen verklaren.

Ik kan dat niet met zekerheid zeggen doordat ik het niet kan zien, je kunt hiervoor het beste een terugbelafspraak maken via onze site. Dan kan er direct met je meegekeken worden, en een aanpassing gedaan indien nodig. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2025

Belafspraak gemaakt en een mevrouw zou het regelen.

Vond het ook maar vreemd.

komt vast niet veel voor ,zie er niets over in het forum.

Jasper van KPN
Moderator

Het komt niet veel voor, maar het liefste zie je het helemaal niet gebeuren natuurlijk 😉

Ik verwacht dat het daarmee opgelost is en voorbij is, zodat je weer zonder herinneringen kunt kijken.